Saturday, September 12, 2009

Sekolah [12 sept 2009]


oke entry ni sgt special siket.

special edition :)


teruntuk sahabat2 aku :)
xkan ku lupa beb. mlm 2 kite sume ponteng terawikh, lepak at divider jalan. hehe.
sembang2, bkn salu pn dpt lepak gini. mkn ramai2. solat ramai2. :)

bestiest <3



farhana | firdaus :)


azim | fauzan :)


farhana | azim :))


azim | mien :))


again . azim | farhana


xD haha. kejayaan majlis.


beb, actually aku x pindah skola pn. saje nk cite gebang at uols. tau pn merana aku xde. haha. syg korang la weyh, x mungkin aku tukar skola. tukar tempat dudk dlm kelas bole lar. hahaha. sori beb buat korang gini, rahsia aku, zaid gan firdaus je. surat amaran 2 baru 1st jep, and aku dh kene kaunseling. Cik Eliza kata aku pelajar yg baek, haha. k dats all, muahxx!!

No comments: