Friday, September 4, 2009

hehe.hem x suk.entry lucah.

aku rasa kalo ade 10 org mcm kao,
superman2 kt Malaysia ni sume bontot jatoh,
**paham sendirik ye dik non

"akak bukanlah superman, aku juga bisa nanges, jika abg2ku pergi mencucuk aku"

aku rase en, ko dh kapel atau cucuk mencucuk adk2,
dh mcm2 huruf name dorg,
A
ade, E ade, S ade , mcm2 lg huruf. hmm hebat la burung kau,
bertahi lalat, bengkok, pendek dan .... opsss, imformer yg cerita oke!!

hurmm, layak ke jd ckgu?
haizzz. kalo dh jd ckgu en,
rase aku, anak murid sume kene jamah hot dick kt bilik guru|dewan| etc.
risau aku, nt kt skola 2, sume jd G.B. pastu sume dpt dosa,
pastu sume masuk neraka, pastu sume menyesal, pastu tuduh menuduh,pastu x nk ngaku, dll.

hmm, seb baek aku dh berbuka ni,
dh2, x reti aku nk carut2 lg.
kau pikirla sendirik yeah

No comments: