Monday, October 18, 2010

Dah penat nk bersikap pura-pura -,-

Idk how to start. Im not who i am actually. Haishh ape kenalah kau ni Nazim.
Okayy, macam ni lah. Kita guna kaedah 5 wife and 1 husband  utk merungkaikan ape yg berlaku -,-

What?
Unknown. -,-
Aku tk tahu pun ape yg 'what' dlm kes ni . Heee~
What tu apa. Apa tu apa? =,=

Why?
Cemburu. jeles. dan sewaktu dengan perasaan yg tk brape nk indah.

When?
Everytime i online fesbuk and when somebody talk bout dia.

Who? 'LIKE this'
Adelahh org tuu. Dia part of my life kala malam bulan mengambang. Masa tu je lah. Sekarang tidak lagi. Dia owned by somebody yg jauh better dari aku :)


Where?
Atas kerusi mengadap netbook -,-

How?
Sy memerlukan perempuan itu utk menaikkan semangat sy. Dia bukanlah org dlm kes ni. SUMPAH i loikeee you :)

Aku paling tk suka kalau baca quotes pasal cinta kejadah semua tu. Aku memang tk suka weyhh! Lantak pi lah kau becinta dgn siapa pun :)
Benda benda mcm tu lah yg aku sakit ati. Beranak ranak dh cemburu aku ni. Tp bila (somebody) gegirl tu marah aku, dia soh aku lupakan semua kejadahh kejadahh yg lama. Thenn baru lahh aku cool sket. Mcm the bidadari syurga <3

Homaigoshhh gegirl babe. Since when ni? AHAHA. No no no. Dia kawan rapat yg ter-latest and paling best kawan dgn dia. Dia paling howtt beb penah i kenal. HEHE. Kembang ye cik Fifa. Yg bestnya kterog have a new episode :)  We've an intersting story. Kan kan? hehe. Tp kita dua je lah yg tahu.

Look here :)
You own by me. HAHAHA. Mampu ke dikk. Makan pun mak yang tadah :P

"Everytime i see Fifa,
my heart bergoncang, 
everyday i think of her pagi dan petang,
i forget to eat my makan,
Cause theres no other girl but this one"

P/S: Tajuk tu mcm tk kena je [!]

1 comment:

Anonymous said...

Stop with your acting, we know who are you. You not interested with girl. We all know with who you make your relationship. Better stop making story or else we let other know about you. Better watch out.