Saturday, October 30, 2010

Hari Graduasi Sekolah Popular :)

Assalamualaikum semua :)
hehehe. Harini bukan besday sy okayy. Tp hari graduasi :D
Sooo. Pagi ni tiba tiba hujan rahmat. So redha je laaa. Allah dh turun kan hujan. So mesti ada kebaikkan disebalik hujan yg Dia turunkan. Betol tk?

Sangat takk sangka, event sebesar mcm ni kita boleh start awal and habis awal. Pertama kali ye. Andd paling lah kesian aku tgk kat Pn Sahila yg hampir nak nagis sbb tkde photographer sekolah. Huh. I heard what she said this early morning. HAHA. Rahsia kita kita aje.

So majlis ni diadakan kat dewan sekolah SMK Seri Mutiara. Lebih kurangg jam 8 pagi event dah start. Event ni dirasmikan oleh Pn Faridah Abd Gani (Penolong Jabatan Pelajaran Bangsar Pudu).

Okayy kita proceed dgn gambar yg terpilih je. HAHA. Sbb malas gila nk upload semua gamba. So kitaa enjoyy.. (gamba i yg banyak sbb ni blog i)


Pn Halimah. Pn Rohayah. En Lim Tian Seng. qayyum. En Nazri.
How come boleh semak sorg student dlm pic ni -,-

Melampau warna dia. HAHA. Bibir juih mcm iklan silkygirl. mengada gila.

kaunter tanda tangan -,-
Cik Rusila kata, dia ni dtg lambat sbb pakai contact lens lama sgt. HAHA. Agak2 la cikgu. Sy tengah gantung blanket kat tingkap buat langsir pagi tadi :P

pasukan kompang sekolah.

guru kanan and guru cemerlang :)
Pn Guna. Pn Teh. Pn Sasi. Pn Tan. Pn Mariah. Pn Anita. Pn Rosmalaili. En Chee

Perarakan masuk ke dewan sekolah. Yg tgh tu Pn Faridah.

Classmates:
Hafiz. Zaid. Hakeem. Nazim. Qayyum. Alfee. Russell. Chun Kit. Yu Kin.
Ohh memang havoc kau orang ni :)

Classmates:
Yee Wei. Michelle. Nivashine
my gigi jarang yg kat tengah2 tu buat muka ketat ;D

Masa konsert graduasi kelmarin, aku tk ske warna dinding kat belakang tu. HAHA. Bila tgk td, awesome la syg. Aku tk faham motif kain merah hitam tu -,-

Nama dia Hidayah. Suara dia paling sedap kat sekolah ni. now we all realize :)
Dia nyanyi lagu Dan Sebenarnya and Hanya Di Mercu.

Takkan nk sebut semua nama kan? haha

Ni juga. Jenuh nak type nama sorg2.

Ni request dari cikgu2 soh dia nyanyi kat stage. Lagu hanya di mercu. And lagu mungkin.

5sc3 tgh prepare 123 nk bergamba. hehe

35 org satu pentas. Dh Pn Intan tkde. Kita pakai Pn Jusmawiah je la kekdahnya :)

beloved momma. Boleh? HAHA. Pn Fariza and Pn Mazidah :)
Pn Fariza yg aku kenal since form 1 and Pn Mazidah yg aku kenal masa form 3.

DiVA
Pn Mazidah. Pn Zaliha. Pn Fariza. Pn Intan. Pn Mastura. Pn Salmi. Pn Jusma
Heyy, u know me. hehe.

classmates vs form teacher
actually ni la kawan2 gossip sy. HAHA. kau ada?

The Curious Case of Nazim Nasri -,-
Weyhhh ni jubah UIA kata Pn Azatul :)

BFF
Tiff. nazim. Mia
tiff, im so soory sbb tk layan kau sgt harini. HAHA. Sbb busy bergamba. Sorry hunn.

Venu. Pavee. Mr Chee. nazim

Diong Wan Voon (paranoid) vs Nazim Nasri (wildfire)

stock tayang buckle. buckle aku paling vogue. HAHA .bintang.

stock tayang tali leher.

stock tayang kasut kulit

beloved teacher (english)
Pn Sasikala. Nazim

hehe
Mizz Nina. Nazim

haha. ni bestt. kembar. mana satu kakak? mana satu adik? sampai skang aku masih keliru. kadang2 salah panggil nama. time tu mula lah pening kepala. So aku tk leh nak tag nama. Sbb susah nak cam. huhu

makan nasi lauk ayam dgn H2O -,-

ni bahagian bungkusan jubah ye. HAHA.

Terharuu sangat sangat. Sbb Pn Lily Rahayu bagi aku bear ni. Aku cari dia td. Tp tk jumpa. Thx cikgu sbb bagi A kat subjek seni sy. hehe:)
lagi 24 hari nk SPM and buang seluar hijau . huhu. sekolah. i miss you much.


P/S: Hoii kata majlis formal. Baju kau tu baju apa? Bising je lebih. Marah2 segala. Kalau aku dpt gamba tadi. Memang aku hanta terus kat mana2 cawangan yg berkaitan. -,-

3 comments:

Nurul said...

Rahsia apa tu ngan Pn. SAhila?

Nazim Nasri said...

hehe.
adelah. time tu dia terlepas ckp.
dia pn tk sedar kot..

Anonymous said...

Looks like you are an expert in this field, you really got some great points there, thanks.

- Robson