Sunday, October 10, 2010

what do you want from me [?]



Actually aku tk lah kenal sgt Adam Lambert ni. Sbb aku tk layan sgt AI. Yg kenal ala ala pun Kris Allen saje. Lagu heartless memang asek terngiang lah kat mulut kan. Ahaa.

Since aku buat photoshoot dulu. Ada dua pic yg ala ala mcm dia ni haa. HAHA. Tk faham aku. Ape yg samanye muka aku dgn Adam Lambert. Till now kau sebut sebut nama dia.



Aku update ni pun sbb konsert dia kat Malaysia. HAHA. Kalau tkde konsert dia , tkdenye aku nk update. HAHA. Bukan dpt pegi pun kan. Dh la mahal tiket dia. HAHA

And since dorg asek seru nama Adam Lambert ni kat sekolah. AKu pun gatal jari cari lagu lagu dia kat youtube. So konklusinya, best la jugak. HEHE.

OH! Tidak. Mcm tu? haha

1 comment:

Anonymous said...

Okaaay, we let you know why peeps always say like that. Adam Lambert is a gay and it same goes to you. Dont you get it?