Saturday, July 6, 2013

Final semester, new hope and resolution.

Sedar tak sedar sangatlah, aku dah masuk semester 5. Rasanya macam baru minggu lepas buat medical check-up utk masuk college. Now dah semester akhir. Alhamdulillah i've been go through all the semester with joy and successful. Eventhou' tak pernah dapat deans lagi, at least my CGPA is above 3.0. Syukur!

So for this last semester (next year internship) ada 4 subject which is 2 fully coursework and 2 final paper. So my new hope and resolution adalah target nak dapat 4.0.. Wallahi. Aku kena dapatkan, aku nak 4 flat sakk. Kot dapat offer study abroad. muehehe :3



Lepasni dah takleh nak enjoy sangat. Padahal memang akan enjoy, haha. Tapi kena focus lebih on study. Bila semakin membesar ni, barulah ada minat nak belajar. Oh anyway gambar result aku kat atas tu, yang dapat B- tu subject Law, Cross Culture dengan Corporate Communication. 3 subject ni susah sikit, kalau either one aku score haritu, mesti dah deans. Nasi dah jadi bubur mekdi, kalau makan pun kenyang.  hmmm haha 

Insya-Allah semoga dipermudahkan segala urusan pelajaran aku semester ni. Tahun depan dah intern, tak decide lagi nak intern kat mana. Mungkin pilih Media Prima atau NSTP. :)




Teduhan Kasih pun dah habis, so boleh la focus sepenuhnya depan buku. HAHA. Rindu dengan Kak Long. Adoi. Dah nak puasa, harap tak laparlah nanti. hahahahahahahahahahha klah. Nanti next entry nak cerita pasal trip pergi Bangkok. Bye.

No comments: