Wednesday, July 24, 2013

Nana Mahazan


Teringat masa Akademi Fantasia 1 dulu, walaupun start pasang Astro masa AF3. Tapi biasalah Astro, banyak ulangankan. Dalam ramai-ramai budak AF1 tu, aku minat Nana je. Dia macam comel-comel gitu ah. Tapi aku tak layan pun AF 1 ni, tengok kat youtube je. Almaklumlah lambat pasang astro.

Awal bulan haritu masa lepas register kolej, aku pergi KLCC, saje berjalan lepas berzaman tak g sana kan. Biasalah kau kalau dalam public transport ada pulak nak sembang dengan strangers kan? Main henpon ler apalagi. Scroll instagram dengan twitter. Dua benda tu jelah sepanjang jalan aku buat.

Well, Nana such an active Instagram user. Dalam instagram aku tak follow ramai artis pun. So aku nampak Nana post gambar and dia kata nak pergi KLCC, by that time aku mmg dah kat sana. Aku saje comment

"Nana, orang kat KLCC ni. Nak jumpa jap. Nak bagi present."
"Nana kat Pavilion ni. Meh la. Tapi pukul 12 nak balik dah. Cepat."

Memandangkan movie start pukul 1 and time tu jam 11.30am. Merangkak-rangkak lah aku g Pavilion time tu jugak. So kiteorang just contact thru instagram. Cool kan? So aku pergi kedai TYPO cari hadiah. Kita ni kalau artis tu kawan kita, senang la call or sms je. Ni contact pakai instagram aku cuak je Nana blah sbb tunggu almost 10 mins. So aku pun turunlah pergi food court, dia tengah makan kat situ sorang-sorang.

Neves lah oi. Gila tak neves. Macam jumpa bakal mak mertua. Yeahh yeahhh, Nana sangat friendly. Certain artis memang kosser lah nak tunggu kau kan. Tapi Nana best, dia tunggu. Comel je. So sembang la sepatah dua, pasal Princess Althea.

So kalau nak tahu hadiah mende aku bagi ke Nana, pergi lah tengok Instagram dia. Sebelah gambar bawah ni. Ok lah, nak g kelas. Bye.


No comments: