Monday, July 15, 2013

Rakaman Stailista Unplugged dengan Siti Nurhaliza, Alyah, Shila Amzah dan Najwa Latiff.

Aku ni jenis tak pernah pergi rakaman program TV, selalu pergi yang LIVE je. So sampai Plaza Alam Sentral pukul 7.30pm, berbuka McD dalam kereta. Then mencongok lah depan pintu Sri Pentas 2, punya lah lama nak arwah kena tunggu. Recording start pukul 9.45 mlm gitu ah kot. Siti punya pasal, aku sanggup tunggu haha.



Lamalah jugak menengok recording untuk TV9 ni. Dalam pukul 12 baru habis. And paling best sebab dekat dengan stage dia. uhhhh. So macam takyah nak jengah-jengah macam tengok AJL. hikss. Best.


Semua penyanyi malam tu semua aku minat. Minat gitu-gitu jelah, tapi yang minat melampau sikit, kat Siti Nurhaliza lah hehehe. Kalau boleh nak duduk betul2 depan stage tu tengok muka dia. Comel gila kot. 



Tapi lepas habis je recording, tak nyempat nak ambil gambar dengan Siti. Selalu macam tu. hmm. So dengan Najwa Latiff dgn Shila Amzah pun ok la kot daripada takde. haha. Urghh bukan selalu kot. Shila Amzah still recognize me, dia kata lama tak jumpa. hikss :3

Lepas keluar dari studio tu, pergi buat montage untuk fans Alyah. hahaha. Aku ni minat Siti lebih, tapi buat montage utk Alyah. Sebab fans Alyah tak ramai malam tu. Siti Zoner je ramai. -.-"



Sebenarnya aku dah nak balik dah. Dok mencari kereta, last2 terturun kat B2, tempat Siti Nurhaliza parking kereta dia. Semua Siti Zoners dok melepet kat parking basement sebab nak tunggu Siti keluar. Aku daripada dok mencari kereta, terus terjebak join sekali tunggu Siti.Sambil-sambil cari kereta yang tak jumpa tu. Rasanya setengah jam jugak lah kot. 




Okay lah. Bye. Rindu Siti banyak-banyak. Geram. 

3 comments:

fynuraqilah said...

wah, minat betul dengan dato' ct nmpaknya.

p/s: selamat berpuasa :)

M A Azli said...

Salam bro. Nk tny la. Kereta KCT 1 tu kereta jenis apa r? Sbb sblm ni no plate tu dato pkai kat kereta mini cooper s dia kalau x silap aku r.

Nazim Nasri said...

M A Azli : wasalam. tak ingat la bro. yup sebelum ni dia ada pakai kt mini cooper dia.