Friday, December 18, 2009

chipsmore | tiger peanut butter and choc :)

Kota Keriangan.


uhhh.perot.perot.laparr.laparr.nafsuu gajahh katanya :)

smalam ptg..sambil2 baca buku undang2..sambil2 msg sibapok tua tuh.Azwan la..bkn Azwan Ali oke. mati aku kene hamun dgn Kak Nam :P hmm tibe2 aku teringat Chipsmore yg aku x dpt aritu..dlm jeans ade RM10. so ape lagi. aku g mandi cpt2.siap2, pastu hari mcm x brape nk baik.hujann kat luar. baru ingat nk merempitt..ermm rempitt ke? nan hadoo! hahaha..berpayungkan logo Polis Diraja Malaysia, aku sambil melenggang kangkong g kedai yg x brape nk jaohh.. sambil bersengseng kaki seluar yg dh lenjun dan bersarongkan Crocs tiruan. haha. berjenama Asadi..aku dah nampak sarung plastik kaler kuning berteterakan tulisan CHIPSMORE. pastu, kufikirkan mcm x cukup je chipsmore ni.. ku ke rak sbelah, kutemukan dalam pencarian..Tiger Peanut Butter And Choc :). malas aku nk pikir harga2 ni. buang masa. jnji nafsu gajah aku kenyang. hahah. sampai at kaunter. ku teringat lagu Persis Mutiara. alaa, si kenet Mila tuh. sambil mkn Coco Pie..apelagi, aku nampak justeru mengambil teros Cocopie itu..total kesemuanya RM7 lebihh..



sesampai dirumah.aku letak plasti biskot2 tu diluar tingkap, agar si gajah2 yg lain x nampak aku beli ape..hahaha. *tabiat kedekut aku! dgn susah dan payah. aku bukak tingkap dan berhati2 utk memasukn sesusuk tubuh biskot tu melalalui tingkap kamar aku! akhirnya ku melompat keriangan, sbb dpt mkn biskot sorg2 dlm bilik. haha. menari2 salsa, berlagukn rentak muzik terkini!


1 comment:

suara haranton said...

ptutlah OMUK..
mkn mknan yg overweight!