Wednesday, December 9, 2009

we're Malaysian :)

tibe2 x tittle kecoh gitu. haha.
smalam.hari tidurr ku yg paling enak :P

bangun pkul 10pg lebih.
dan sambung tidur pkul 12tghari.
ohh. maaf si Efan kerna x reply msg mu yg sedang memasak nasi didapor :)
ngantokk.xtau nape.haduuu
pastu aku bangun pkul 4 lebihh.
ade msg drp ank piruz . ahakss :P
dia kata tghh free. *baru lepas cuci kasot tghhari tu. haha

on that time. aku jumpe semangkok kuih keria :P
wow. lalu ko mencuci bibir serta muka ku. uhhh. sesegar tmn segar. hahah.
and than aku text fah mei. aku kata ibu ade buad kuih. dia pn kata ibu dia pn ade gak.
tiruu eh kaww bdk. haha. dia kata ibu dia buad kuih KETAYAP . fikiran aku terbang memikirkan ketayap yg berupa songkok mahupun kopiah! hahaha. ibu aku kata, ketayap tuh kuih gulung yg ko mkn td td. rupe kotey mu. haha. kuang hasamm mu bonda. :P

berdekah katanya si fah mei gelak. hanjj mu. pastu aku kata, aku ade ribena gak. dan dia pn kata dia ade. *smue nk tiru kn? haha. lalu dgn humblenya ku berkata, fah mei, rumah ni x de Encik Acer. hahaha. dia kata: x pe, ku paham. hahaha. kurenggg!

kuih kopiah fah mei! haha


kuihh keria azim. :)


berkenaan tajuk we're Malaysian?
hahaha. kuihh itu lah ngaii. ade ke kuih ni kt Los Angeles? mahupun Korea ataupun US. hahaha.
dan kuih2 malaysia ni la kn,
berat aku dah naik 5KG on the spot! mcm hanjj! td pagi aku timbang.
fah mei fault. ahakkkss.! diamm mu! :P

1 comment:

Hakim Ishraf said...

standard la cuti ternak lemak ;P