Wednesday, December 30, 2009

shubidobidoo where r u :)

seriously serious!
aku x keruan td malam!
hahaha. motiff? hp x de kredit lol.
pastu pulak
aku mimpi. mcm2 episod ade.
ade yg indah. ade yg x indah. hahahaha.
yg penting.
aku x mimpi basah.
hahahahahaahahahahaha.

motiff aku letak gamba Farrah Deena bt. Md Zin? adik kpd Muhd Farish!. hahah. actually. dia ni aku knal masa stdrt 3..! dulu2 lawa la kot. tinggi segala. skang ni aku tgk, biasa2 je. huhuhu. lama dh x jumpe dia. last aku texting dia, masa amik result UPSR dlu. gila lama kn? ermm Aimi, kaw kenal kan farrah ni? haha. kau la yg dulu tulis surat utk aku! haha. *blushingg

pastu parents aku pn jumpe la surat2 itu. bhahaha. ape kesah! sampai skang surat2 tu ade lagi doe. ade dlm labu sayongg kaler itam. dh berjeman aku usaha nk kluarkn surat tu. tp x dpt gak! aku nk gak baca! sbb dh lupa zaman cinta2 dulu. bhahah. ngundang gelak je aku kann? kann?

aku rasa dia still skolah at CBN ot..skola gegurl gituu. ahaiii :) ..td mlm aku mimpi dia. tp aku xreti la ot nk cite pakai tulisan dlm blog ni. hmm yg penting aku mimpi Pak Zin skali. ayahanda farrah ni. hmm pape je lah! hehehe.

No comments: