Friday, December 25, 2009

tahniah untuk luu matt :)

"engkau yg cantik. engkau yg manis. engkau yg manjaaa"

hahaha. motifnyaa? xde papee. saje je nk melalak. ermm 24hb dec 09. bdk2 pmr amik result and hari malang bg aku! hari yg tidak berkredit di kedua2 hp, celcom dan mxs. haha. lu tau waa gune ape nk contact gan org pagi tu.yg byk hal segala.. waa korekk tabung harimau. waa kluarkan segala syiling yg adee! haha. bapak arhh. dhh lama x gune public phone, sampai kn x reti nk buad ape.. xpe2. waa cuba jugakk. waa call fahmei dlu, tnye result dia! waa kencing dia, waa kata waa feroz! haha. dia pn pecaye badak jee! buwekk :P pastu waa call tasha. dia x sangka waa call dia. sbb waa da lama x call dia.. (**jap2, nape aku ckp cara Fahmei ni.ni yg geram ni tiru2.hahaha).

pastu waa jumpe bdk2 skola waa dpn bustop leisure. waa buad2 kekwat. dorg senyum2 dh.waa senyum balik. haha. result dorg like2 jep.x de yg membanggakan aku pn! tp bdk ni mmg aku bangga bhai! Minn Halina bt Hj Uyop waa dengar dia dpt 2A6B same nan tasha. oke la tuhh. xde yg terok sgt! konfem msok kelas sains 3 atau 4. waa jamin sama luu minn! tahniah.. pastuu member baru waa, Aming nama dia. dia dpt str8 A. wahh waa tabik spring 16 sama luu beb! haha. lu tuka2 la pikiran yg nk jd fashion designer tuhh. jd arr arkitek mahupon doktor sakit puan. hahaha. kiddin je beb!

sharil pn waa dgr dari abg dia, dia dpt 5A3B. oke whatt sains 1 kot kaww sharil..
oke lahh, pape pn tahniah segalanya :)
nex year aku spm.hahah. archieve 10A's. insyaALLAH :)
byee. salam alaik.

2 comments:

Anonymous said...

tenks..
HAHAHA...

azim said...

welcome:)
haha