Friday, January 1, 2010

reset semuanya sekali yaa pak :)

oke, secara rasminya utk 2010.
aku telah reset semula time & cost k810i kegunaan tahun 2009 :)
maka dengan rasmi, aku nk kasi tau ni. hahaha
aku dh mengantar sbyk 21736 keping msg.
dan 65.30.57 (hour.minute.second) total call time.
org terakhir aku msg smalam ialah: irfan syairazie
org terakhir aku call smalam ialah: x de kot
org terakhir aku 3G smalam ialah: x de jugak
org terakhir aku mms smalam ialah: lagi la xde
msg pertama 2010 telah aku send kpd FahMei
call yg pertama 2010 telah aku mendail nombor Irham
ym pertama 2010 yg masuk dlm inbox daripada Tasha

"happy new year"

ouhh yea, fyi. tahun 2010 ni, aku nk cerai dgn hp aku dgn talak satu! yg bermaksud boleh bersama hanya seketika. so, arahan berkuat kuasa seminggu selepas skola dibuka.
hp digunakkan mulai 3.30pm selepas waktu sekola. dan tamat perkhidmatan selepas solat maghrib sehingga subuh hari..ermm, kalo aku free je, aku akn texting korg yep!
dan kemudiannya, myspace.facebook.blogspot.ym akan dionline pada hujung minggu mungkin. sbb nothing important dgn web social ni :)
segala kesulitan amat dikesali.

No comments: