Friday, January 29, 2010

sangatlahh.... laporpor

transeksual Fatine Young. fullstop!
xde komen yg hendak diperkatakan disini!
oke. skang ni aku nk cite yg agak kontro yg ber-versi sket. haha.
adik adik . akak akak . si pon pon . sutun etc
very derr hina kan kalo korang panggil si polan begitu.
its doesnt mean yg aku terjebak dgn dunia pon pon ni. haha. purrlizz lah u all. haha. oke2, stop it Azim.
oke kita start dgn si Persatuan Bulan Sabit Merah. sangat la tolong beritahu kat aku, why? why? yg korang ckp PBSM si majoriti sang adik-adik yg join? MOTIF? Aku tgk kat skola, xde pn si adik-adik mahupun si pon pon yg join PBSM? Gagah perkasa je. Weh, jgn la kuno sangat kepala hotak korang tuh! If besar nnti, si PBSM jd pembantu perubatan, adekah ianya suatu kerja yg hina ataupun haram? tell me the reason why! Oke, buktikan lah si PBSM ni hanya si lembut shj yg join! Kau pegi duduk depan tv, tiap2 hari Selasa pkul 9.30 malam. Tgk cerita EMERGENCY. Aku nk kau tgk sampai habis, dan katakan kat aku tang mana bdk2 PBSM tu lembut, lentik, pondan etc! oh yea, FYI aku x berkudis pn kalo ditohamah sebegitu! kau panggil la ape jadah sekali pn, ade aku melenting? haha. hanjj :) double bastard la kau! x kuasa lah aku nk layan benda2 bodo ni..haha.. ahh sudahh lah.. aku tgk si ARB gan EFN pn pbsm gak. x pon pon pn. bhahaha. :)

No comments: