Friday, January 8, 2010

hari yg ke-5

seriously serious i x dpt nk teruskan kata-kata terakhir utk entry yg bawah ni. sbb dh loose memory! bhaha. daya ingatan dh lemah la u allz.
Pn Jusmawiah kata, aku makan semut mlm2. haha. jahad u ckgu!
okeoke. dh bosan aku asek merepek je.
hari ni hari yg ke-5 dalam sejarah 2010. cewahh.
hari yg aku bangun lewat yg melampau sgt! hahah.
lepas aku kejutkan si Aming tuh. baru aku ingat. Kelantan cuti.
hahaha. :P
oke2. td pagi parent aku buad mejik oke! haha.
mula2 si ibunda yg antar si gemok g skola.
pastu dgn ajaib ayahanda pula yg menunggang moto tersebut! mejik x? hahaha.
so bermakna, pagi tu aku dpt menelaah 2 keping roti canai beserta secawan horlicks ais dengan khusyuk sekali. :)
berwang sakukan rm4 tunai. aku tros g skola.
pagi itu indah seperti biasa. yg paling indah. ade pendaftaran kokurikolom! aww :P
sgt bermimpi..! NAZIM stop dreaming. oke2 back to the lane. ape jadah aku merepek ni?!
i've join PSV.PBSM.BOLA TAMPAR.
bunyik mcm gigih kan nk rebut jawatan. bhahaha.
dan dengan kekwatnya aku gan Shamimi kutip duit utk donation! tipu ark? no no no. utk Kesatuan Pelajar Islam Sedunia lah. *gebang
Dan kutemukan dua makhluk tuhan paling seksi! *rahsialah oke?
tersenyum kera disitu sambil buad muka paling cool habis :)
pastu2. masuk kelas.dan seterusnya hujan yg sangat lebat sehingga mengaburi pandangan penunggang motosikal yg lain..!! Padahal aku dlm kelas en? hahaha.
dgn lentik dan cutting yg hebad. Cik Maznin Mohamed masuk tanpa segan ke kelas 5scie3 utk reliefe subj Kimia. dan mengajarkan kami sbjek Fizik. keliru x jadual? haha. lepas rehat dia dgn rajennye menyambung pengajian yg tergendala selama 20minit. dan melemaukan kepala hotak kami yg mcm semutt merahh. dan dengan SUMPAH atas nama 5science3. aku dan kaum sejagat mmg x paham ape yg beliau ajarkan! hahaha. stop it AZIM. :P
dan bunyikk KRINGG KRINGG menandakan utk kami turun kebawah utk mesyuarat agong rumah sukan kali yg ke-1..ermm ade ke kali yg ke-1? bhaha. pape je lah.
dan kami dihimpunkan di padang arafah! bhaha. bajet g haji x? kumpul at kantin sudeyhh :).
dan duduk tanpa dunia batasan. sejenis perlakuan yg haram dilakukan! :)
dan seterusnya. dibising oleh mereka2 yg x de tauladan! hmm merepek la lagi AZIM. sepak ko kang.! haha.
oke fine. aku main teka teki gan inawawa dijamahkan mata sambil melihat sidia! bajet curang x? hahah. pastu maen geli geli gan si Firdaus. sampai lah beg dia koyak rabak, aku yg buad.! haha, seb bek dia cool je. muka mcm suka je beg koyak. hawau u dikk! :P
lepas tuu. KRINGGG. bunyik loceng balek.



tamad suda :)

p/s: dan...cuba kira ade bape byk perkataan DAN.

No comments: