Wednesday, January 6, 2010

soryy syg. soryy b

bhahah. veryy derr gedikk.
beb. saya nk mintak ampun beribu2 ampun sgt!
rasa mcm setahun x update blogg doe.
dh 4 hari saya tidak berada dalam talian. cewahhh.
oke.oke.
adik adik nk cite sal hari pertama persekolahan sesi 2010.
weewit :)
"...apa salahku.apa salah ibuku.hidupkuu dirundung piluu" alarm hpku berbunyi memulakan tugas utk mengejutkan saya dari tido! sumpah seram ringtone tuhh. haha.
pukul 5.00 pagi waktu tempatan yg bertarikhkan 4 Januari 2010. aku bangun and kemas katil segala. *bunyi mcm gigih.
pastu usha2 cermin jap. dengan segala hormatnya teros mencapai dua gulung tuala yg tersidai and teros bersiram dgn pancuran air bio aura! hahaha. btw, air bio aura sgt sedap oke utk diminum!
aku ambik masa hanya setengah jam utk bersiap segala. dari baju hingga ke beg sekolah. haha. sbbnya terlalu excited nk g skolah! bhahaa.
ade lagi 1 jam 45 minit waktu utk ke sekolah. dgn rasa boring, aku call Fahmei. ingt dia tdo ag. sembang2 jap nan dia. pastu aku call Azwan. ternyata dia angkat dan masih mamai lgi lalu memarahi aku sbb kejutkan dia! dan seterusnya aku call Tasha. dia pn tdo ag. haha.
breakfast roti canai and gerak ke Smk Seri Mutiara :)
aww. sgt tersenyum aku pagi itu kalau kawan kawan nk tahu! HAHA. melangkah masuk dengan wajah yg ceria dan diterangi Nur Kasih di TV3. Aku memulakan dgn kalimah Bismillah besertakan langkah kaki kanan.
uhhh. Lantai suda bersimen. awwning suda didirikan. kantin sudah dibesarkan. stage suda dimarmarkan.sangat indah oke! hujan rahmat membasahi bumi. aww. sgt berpuisi pagi itu. haha. lantas mataku tertancap kepada Najwa Natasha bt. Amruzani. hahah. lantas ku tersenyum. huuu~ Masuk keperkarangan kantin. ahhh sudahh bahasaku menjadi terlalu ibunda! Aku nampak kawan kawan secemolot masa form 4. lantas tgn dijabat mesra oleh juniorku, si Farhana Kamalia. *rasa dihormati. haha.


aku x dapat nk sambung hujah hujah yg seterusnya. gtg lah. ade hal. yg penting aku x dpt duduk depan skali! kene duduk barisan yg ketiga dgn liah xiong kai. hensem sgt! haha. babi je sifat anda. dan tahniah utk si Aming. dpn scince stream walaupun mmg smue kelas science. hahah. RC? anda hebad. jd lah iterior designer utk Azim. bye. muahxx! kalian. JARANG ONLINE!

No comments: