Thursday, January 14, 2010

Aku bukanlah seorg penipu yg keterlaluan!

emosi x tajuk tu? hahaha :P
bhahaha. mybe dorg ingat slama ni aku ni penipu yg tegar ot!
skang ni amik kau. betapa masinnya mulut Azim ni :)

Credit to www.beautifulnara.com



heboh si hantu bungkus di Anugerah Juara Lagu ke-24 yg Azim crita kt u alls smue through the fone gitu!
tau pn kaurang meremang kan? x pikir lak yg aku nk cite at korg pn aku meremang segala.

1st si DiVA kuwekk Che Izwanuddin yg open the story kt aku. So aku menghayati tiap perkataan yg dituturkan lalu menceritakan sebijik2 tanpa kesalahan tatabahasa kpd tiap2 penakut. bhahah.

dgn gagah berani bak Panglima Awang Mursyid. hahha. aku pn cerita arr ttg si hantu bungkus yg menjadi bualan berbillionz manusia yg tahu. Huhhhh. Ternyata mereka mmg benar2 takot. hahaha. cayalah Azim. :)

Tumpuan utama si Azim terhadap cerita kuwekk seram ni ditujukan secara tulus dan ikhlas sambil memohon seribu keampuan dari hujung ke hujung kepada IMRAN. hahaha.siapa dia? x payah tau ot kn? awww dia cukup jantan. tbe berlagak pondan! bhahah. soryy beb.. di sgt takot lalu menceritakan hal tersebut kpd house mate,ibunda dan org2 tersyg. And pagi tu dia kata dia tidur sambil menyalakan lampu kalimantang sambil terbongkang dgn boxer masam dan terjaga pada pkul 3 pg lalu menyelimutkan diri. awww. hahaha. sgt takot katanya. sooo jgn la kutuk2 aku lagi ye eh? hehehe. aku dah ade modal la kan if kau menganjeng aku lagi. rasakannn beb :)

pastu tanpa berselindung, keinginan utk story kt skola sgt membuak2. dan ramai sgt jmpe aku tnyakan ttg itu. malas nk ulang cerita oke. korg bukak la beautifulnara.com sendiri oke. :)

bhahahha.ulang suara :)

No comments: