Wednesday, May 5, 2010

cemburu larhh (part 1)

Hari ni kan, aku mcm tak banyak cakap. sbb gusi aku sakit. so aku duduk diam-diam dalam kelas and bajet concerntrate ape yang cikgu ajar kat white board baru depan kelas.. Dh la minggu ni selalu bangun lewat sbb Lady Gaga aku tak berbunyi. Kalau bunyi pun, aku off semula. Bangang kan? Kau tu dh la budak sekolah, tak reti-reti nak bangun awal ke?!

Harini aku byk berfikir, paling sedap aku fikir time math tadi. Bukan pikir pasal jalan kira math tuhh. Tp fikir pasal orang. HAHA. mengelabah sgt kan perangai mcm tu?! Mcm2 org aku pikir, paling ketara pasal budak2 yg terel dlm study. huhh. bila informations dh transfer dari spinal cord ke medulla oblongata. aku pn mcm kuda gersang lahh. konon nk battle dlm study. padahal kau pnye tahap like-like je kan.. ;(

Spm bln Nov ni. Study pn masih terkapai-kapai. So bila mengenangkan bdk2 yg terel dari aku ni. Rasa cemburu sgt. Kenapa aku tak boleh jadi mcm dorang?! Aku just fikir yg aku ni pemalas yg sgt.. Sumpah..Aku dh try banyak kali nk jadi rajin. Bukan sekali oke, byk kali aku cuba. Tp hadooo kekdahnya.. Tolonglah, aku nk sekali je dlm seumur hidup aku berjaya dlm pelajaran kat sekolah. Tp harapan je lah.. Sbb mmg x kan punya.. Lagipun aku malu nk tanya kat cikgu2 lagi dah, sbb dh f5 mcm ni. Mcm bengap yg teramat je kalau kau x tau benda yang basic.. Seriously, aku ckp mmg aku susah nk catchup! Sudah sudahlah dengan semua subjek science kau yg mcm budak bodoh punya markah.. duhh! terukkan mcm tu?!

Kenapalah dh 17 tahun hidup, otak seperti x berkembang mcm ekor ikan laga yg nk bergaduh.

No comments: