Friday, May 7, 2010

things happen for a reason.. yes i know bout it..

best kan kalau kau sakit lepas tu ada org bawakkan kau g jmpe doc..HUHU..kalau aku jgn harap lahh (bkn nak salah kan diorg).. kalau aku sakit (if sakit yg aku x pernah kena) , aku just mintak 3 kali je nk check kat doc. kalau diorang x bawak aku pegi doc, aku just duduk diam2 dlm bilik and layan diri sorg2..FYI, kaki aku still x baik lagi sejak jatuh main bola tampar hari tuh (x sure dh okayy ke x. sbb aku dah x amik kesah lagi!) Sekarang ni pulak, kulit pipi bahagian dlm mulut luka, aku x tau sbb ape..aku rasa mcm ada gigi yg baru tumbuh kat dalam tuh.. SAKIT sgt.. mlm2 x bole kuak mulut besar sgt, sbb sakit.. makan pn sama, aku kena kecikan kuantiti makanan tu supaya boleh masuk dlm mulut. so kau dpt bayangkan mcm mana sakitnya? tapi aku still boleh bercakap, gogok gigi and gelak ketawa..Again,, aku x pergi jumpe doc pn.. Kalau aku pegi sendiri pn, aku ada duit ke nk bayar bill?! Kau rasa kejam x?! tapi tulah yg aku kena :)

ouhh tolonglah,, aku down sgt!! i dont want tears anymore..aku bukan nak buka pekung..tapi kalau kau berada dlm "kasut" yg aku pakai ni.. kau akan paham kenapa.!! fuhhh =.="

beruntunglah kau.
bestkan kalau jadi mcm kau :)
semoga Allah memberkati kau. AMIN

"Ya Allah. Kalau benar ini yg Kau berikan padaku. Kau kuatkan lah aku. Kalau benar ini yg Kau mahukan kepadaku. Kau bimbinglah aku. Kalau benar ini yg Kau telah tetapkan terhadapku. Aku redha menerimanya"


P/S: Shes giving me hopes.. Thx ckg Hani ;)

No comments: