Sunday, May 2, 2010

tergempak atau tergempar?

nah amik kau.. pagi tadi aku on facebook. aku dpt invitation dari someone. dia ajak aku join group ini: http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/ANTI-SMKSM-YEAN-HOOR-SHIAN/109545455753569?v=wall tetapi atas nasihat sahabat. Aku x join. Sbb aku x nk kena buang sekolah nanti ataupun dipanggil dalam siasatan (cewahh). And tahun ni bukan tahun dendam aku kat cikgu2 sekolah. Walaupun hadoo perangainya ;)

Page fan to totally dlm Chinese. So aku x berapa paham sgt. HAHA. Tp kalau kau baca tajuk dia, sah2 kau tau apekah isinya kan? Then aku jmpe blog ni: http://smksm09.blogspot.com/ err dlm bahasa cina jugak. Sah2 aku x paham ape diorg tulis.. Even aku dh try translate kat google. Tp bahasa melayunya sgt terok. HAHA. Susah nk paham apa yg dorg maksudkan. =.="

Ermm, ingat x nk campur hal2 budus mcm ni. Tp dh melibatkan FB aku. Kena la jugakk. Bkn nk menyokong ekk.. Ingat :) Kalau sekolah kita haramkan semua student main facebook. Kau yg create fan page tu td. Mmg aku pijakk sampai lunyaii.

P/S: Aku x lah bodoh sgt nk join fan club mcm ni.. X de masa la nk naik turun g pejabat. Nanti x pasal2 kena cerita kat balai plak. Ingat eyy, AKU X JOIN KELAB ANTI PEN.KANAN HEM.. Sekian Terima Kasih.

No comments: