Wednesday, March 24, 2010

gila kau tidakk.. HAHA

HAHA. kuwek mambo.
Td pas balek dari "kelantan", ku terooooos ke kedai makan.
ceh.cehh.cehhh. Masih lagi kaver2. HAHAHA.
ketemu dgn abg. abg baju pink. meriah u all. opss!! HAHA.
jiwa kental la beb. walaupunn :)

prinsip sket: kalau baik dgn hem, hem baik lah. kalau jahat dgn hem. ade aku kesah? HAHA

gila kau takde prinsip. yg penting jgn hipokrit. betol x?
sbb td hem masih lagi berjabat tgn. walaupunn :)
tgk. tgk. aku dh baik kan? STOP :)


gerendd u all. gos..gos.. dgn mek hayemm.
mcm2 cite td. ku asek pandang tv jep. sesekali pandang si erfan tuh. HAHA.
muka dia kan kluar dlm majalah adik2 tuh. MANGGA. kau adee?


ouhh, yea. ketelanjuran ku kesana.
aku bg mek hayem ni kad besday dia. si Aming bagi.
seb baik aku bawak kemana2 shj. HAHA.


aku rasa karangan ku malam ni x best la.
tgu la nnti.
nk refresh kepala hotak dulu.
HEHEHE. tggu oke :)

No comments: