Wednesday, March 3, 2010

ringkasan karangan bergambar :)


Pada cuti Maulidur Rasul yang lepas, saya dan kawan-kawan saya serta si pisang goreng saya pergi melancong ke Cherating, Pahang. Saya bertolak pada lewat tengah malam waktu tempatan. Saya kelewatan kerana kawan saya yang tinggal di Alam Damai mempunyai krisis dengan ayam-ayamnya. Saya bertolak dengan si dia. Si dia memandu kereta. Sambil kami menyanyikan lagu Menatap Matamu yang didendangkan oleh Aril. Sesampai disana lebih kurang pukul 4 pagi waktu tempatan, saya dan 3 orang kawan saya melepakkan diri di tepi pantai yang indah. Sambil terlupa nk solat subuh. Saya tidak pasti tentang itu. Maaf, saya kebuntuan. Saya terlalu gembira disampingnya. Mujur tiada apa-apa yang terjadi lewat malam itu. uhhh. Ohh sebelum terlupa. Si dia telah mempersuade saya. Wajarkah saya menerimanya semula? Taip Ya atau Tidak hantar ke 999. hahah
*saya dalam cerita ini bukan lah Muhd Nazim Azim . Biarkan ianya menjadi tanda tanya. auwwww! hahaha

No comments: