Saturday, March 27, 2010

FP, oke itu kalau lu mahukan :)

aku tau, kau mesti post blog jugak nnti..
jgn pkir aku x sentap ea mlm td.

aku x tau la kau appreciate ke x slama ni..
sbb aku care pasal kau..
aku jaga rahsia kau..
kau tau x?!

pastu plak bole kau buad palat kan?!
ckp kau x harap aku call.
nk tnye condition kau.
ape tuue?!
jgn pkir kau je x de mood..
ingat oke,
aku bukan nk bangga.
kau ada prob, aku yg cool down kan kau.
pastu td kau ckp ape kt YM?
kau dah x cari aku dah ea?!
oke. aku nk tgk.

aku x harap sgtkan pn.
sbb aku rasa this year.
aku dah malas nk dendam dgn org.

harap kau hepy laa nnti ble aku xde lagi nk text atau call kau. nak care pasal kau lagi. nk entertaint kau ble moody. Sorry to say that. Thx for everything beb!! Aku masih bole trima lagi kau jd kawan aku kalau kau nk! If x nak pn, aku x paksa. Sbb aku x ske org hipokrit. X kemana pn bumi ni, balik2 nnti kau jgk yg aku jmpe.. :)


P/S: FP, i malas nk cari pasal dgn org. i bukannye jalang sgt nk cari gado x tentu pasal. anyway gud luck then..i maafkan u, tp i nk u buktikan yg u betol appreciate ape yg i buad! PAHAM!!. i x mintak harta socso bapak u tu utk u hepi kan i balek..!!

No comments: