Friday, March 5, 2010

smua nak try..!! sebok je. haha


u alls. dunia semakin maju! hahaha.
tibe-tibe je kenn.
Aku baru je reg untuk this site. aku terjumpe link tersebut kat blog abcdefan . Thx la oke, hehehe. Ermm, nampak mcm best jep. Almaklumlah, mybe bende ni dah la wujud, aku je yg baru nk tau. Ade aku kesah? haha.
Aku rasa motif site thu, utk u alls tnya soalan2. So kiranya, u alls dh bole jadi wartawan x rasmi. hahah. kesian la kao Fisha Sidhu. :P
So, utk memudahkn kerja u alls, x perlu nk bukak open link in new tab or open link in new window if u alls nk tnya soalan kt aku. U alls nampak x ade box kt atas skali thu, ade tulis Formspring: Ask Me Anything. U alls just type dlm box thu and click send. Mudah kan? haha. Kalo dh terlampau jakun sgt nak tau. Click ni http://www.formspring.me/azimcregleys .
Oke? sekian trima kasih :)
P/s: Untuk ini, anda perlu memahami english sebaik mungkin agar tidak tersalah tekan. heheh. Just follow the instructions after u click SEND oke :)

No comments: