Sunday, March 21, 2010

lagu untukmu...HAHA. Dah seminggu asek pikir sal bende ni. Tp salu lupa nk update :P

Part Of The List (Neyo) Nobody (girl generation)
* Eiz Haranton- HAHA. Aku kalau dgr lagu ni, mesti ingat kat dia. HEHE. And bila aku nyanyi, dia senyap and carut aku. HAHA. Ntah nape. Tp bkn lagu ni je. Byk lagu lagi. Mariah Carey, Ning Baizura, Mila etc... i wont nobody nobody PAP PAP. HAHA
Lucky (Jason Mraz)
* Irfan Syairazi- Ni masa aku form 3, masa start kenal dgn Efan. Dia penah nyanyi lagu ni. HAHA. Dia nyanyi masa dia g cuti kat mana tah. X brape ingt coz dah lama.
My Heart (Acha ft. Irwansyah)
* Mia Sabrina- Gila kau aku x ingat lagu ni! HAHA. Lagu ni la yg mengundang padah masa aku form 2. Perform kat stage masa akhir tahun. Gila babai nk ikot bulat2 style Mila dgn Ebi masa AF5. Sampai jatoh speaker si pompuan ni buat. HAHA. Aku dah malu tahap 3 dh. Kira kritikal jugak la. Mother board speaker tu smpai tersembol keluar. HAHA.
Heartless (Kris Allen)
* Shafick- HAHA. Lagu ni aku tau masa kenal dgn Fick gak. And aku penanh dgr Santosh nyanyi at skola last year. Erm, suka bhai lagu ni. HAHA. Menjadi siulan aku tiap2 masa. Aku dh hafal lirik dia. HAHA. Kecoh x?
L-O-V-E (King Nat Cole)
* Aming- HEHE. Suko kawe cenggini. Ahaiii :) Lagu romentik u all. HEHE. Actually byk lagi. HAHA. Ade dlm phone, aku record. BHAHA.
Lewat Semesta (sukahatilasapenknyanyi)
* Fahmi- HAHA. Yg ni ko jgn cite lahh. Page blog aku ni ade lagu lewat semesta. HEHE. Aku jmpe kat satu blog tuh dgn si tonggek ni. Dia kata lewat, bukan liwat. Bodo je kan? HAHA.

No comments: