Friday, April 30, 2010

lefthanded ;)

lefthanded yg comeyy ;)

lefthanded yg nan hado ;)

lefthanded atau tangan kiri bukan LEFTHANDED yg kumpulan nasyid suam suam kuku tu...HAHA aku suka tgk org yg lefthanded. sbb aku righthanded. HAHA nampak comel je kot kalau menulis guna tangan kiri ;)

sbb aku nampak ada sorang budak ni tulis guna tgn kiri masa kat makmal bahasa tadi. HAHA sbb dlm hati aku ckp, comel je bdk ni tulis. HAHA tulisan pn x la buruk mana. (x payah tau kot sape.) ermm masa dlu2 penah jugak nk try guna tgn kiri. sbb nampak unik. tp x jadi ott. HAHA.. adik aku guna tangan kiri. selamberr badak je dia tulis. HAHA. geram lakk.

erkk oke stop cite pasal tgn kiri oke ;) td ada pertandingan menyanyi and bercerita sempena Minggu Bahasa Melayu. So kat dalam havoc la jugakk..

Oke, aku start dgn pertandingan bercerita. HAHA
Bapak gila x ley bla.. Ada sorg pompuan mamak ni. DH la gedik nk mati.
Pastu nk masuk contest kn.. HAHA. Dh la kau x hafal cerita. Pastu kau boley g bantai baca buku cerita tu kt depan cikgu. HAHA. Apee tuu?? Dh la buku cerita kau tebal nak mati. HAHA. Baik kau buat program nilam je kan? Kan senang, sah2 kau dpt duit nanti.. Aku naik muall doe tadi. HAHA. Tapak tangan kau kuning knape? HEHE. Kau main kunyit ke? :P

Pastu pertandingan menyanyi lagu MELAYU.. I was shocked ;) Yg paling ramai masuk adalah Chinese student, tp boleh tersesat plak budak Sarawak kat situ (not chinese). HAHA. Dorg nyanyi lagu Kenangan Terindah.. Pastu Tiffany nyanyi lagu kumplan 7Teen. Ape jadah tah lagu tu. Kendian ada mamat Cina nyanyi lagu Mungkin Nanti.. Oke la.. Boleh tahan. HAHA.
Yang x leh blah, bdk2 F3..HAHA dan dan nk menyanyi sbb nk ponteng kelas.. HAHA. pastu time tu jugak nk cari lagu.. Kekdahnya kau tulis lagu Extravaganza (BunkFace) tapi kau nyanyi Lagu Untukmu (MUH) HAHA.. Sape nak jawab?! Yg x leh blah, kau nk amik feel, kau bole jadikan remote TV bilik tu jd mic kau. HAHA. bajet rock star lahh en? :P

Aku dok ngutuk org, tp diri sendiri x nk cite en. Shibai kan? :P
Td aku nyanyi lagu Nubhan (seadanya aku). Babik, gila sedap doe. HAHA. dapat la tepukan semangat kt fan corner. alahaii. :P bdk2 science4 mmg bagus.. HAHA. kasi aku up skett.. Pastu aku nyanyi lahh, tapi aku pandang dinding blakang sbb takut lupa lirik. HAHA. ape kau ingat aku join jgn lupa lirik ea? HAHA. tiada maknanya. ptuihhh!! Suraya dgn Athirah nyanyi lagu Penyembuh Rindu (Mawi ft. Diana Danielle). Katakauu lah kenn. Aku x minat Mawi sgt. so lagu ni x femes kat eardrum aku. HAHA. *TAMAT

P/S: Keputusan isnin ni. Solo and groupp. Wish me luck. Yg penting aku x nk nyanyi semula. KALAU menang ;P

No comments: