Tuesday, October 26, 2010

Contest Review Blog Dauspozi.com


Salam :)
Dikesempatan ini sy ingin mengucapkan jutaan trimas kat Daus sbb beliau ajak sy join contest ni. Via shout mix je.  Hee~
So aku cuba try test je join contest dia ni. Harap2 menang la kan cik adik. HAHA
Maaf ye, aku guna bahasa pasar je untuk contest ni. HUHU

Okayy.. Ni lah owner dia. Hehe.
Ingat Hijau. Ingat Daus
Baruu ku sadar akan hadirmu. Dia baru je 16 tahun. Tapi belog dia superb lahh. Terbaik dari ladang. Ladang kan hijau. Blog dia pun mestilah hijau juga. :)

Nk review ape?
Dulu blog Daus ni dikenali sebagai Dauslife.blogspot.com .Tapi katanya, ada org taja domain utk dia, so jadilah http://www.dauspozi.com/. Wahh bestnya kena taja :)


Tgk lah header blog dia. Hijauu je. Warna paling cool. Hijau juga melambangkan Islam. So ingat Hijau ingat Daus. Sorg lagi penulis blog yg tegar dgn warna sewarna, iaitu Hijau selepas blogger yg paling howt iaitu RM yg tegar dgn warna Merahnya  :) 


Secara rawak aku tgk blog Daus ni boleh dijadikan bahan rujukan utk blogger-blogger yg baru berjinak dgn dunia blog ni. Sebab apa aku kata mcm tu? Sebabnya, masa aku tgh buntu nk upgrade blog jd blog yg superb, aku refer blog Daus lah. HEHE. Tapiii kan, aku nk juga baca cerita pasal kau yg baru umur 16 tahun nih. Tk penah tgk kau cite sal peribadi, ok, maybe ada, tp tk selalu kan. So lepas ni, aku harap ada la posting yg cerita sal life kau. :)

Blog Daus ni yg terbaiklah kalau nk dibandingkan dgn blog aku ni. Baru je 16 tahun, tp dh maju bertapak-tapak ke depan. Tahniah kawan :)

Disebabkan dgn kemajuan Blog Hijau Daus ni, byk iklan dh menternak kat dlm blog dia tu. Kaya dh dia ni. HAHA. Bagus-bagus, kecil2 dh reti buat bisnes. Semoga sukses tau!
Setakat ni, aku dh ada 1081 pengikut setia (followers), termasuk aku. HEHE.

Actually aku tk reti sgt nk review blog org, sbbnya bukan pandai sgt pun. Yg aku reti, type story dan publish post je. HEHE. So nanti nk mintak tunjuk ajar daripada BLOG HIJAU ni lah. Boleh kan?! Kiranya serba serbi lengkap lah kat blog ni. Nak cari apa yg tk best pun tkde. Seriously LIKE blog Daus!! :)

Mesti tk menang kan? huhu. Sebab tk reti nak review. Ini je mampu aku buat. -,-
Tahniah Daus sebab blog kau superb duperb. :D

Contest Review Blog Dauspozi.com ini ditaja oleh Ihosterz, Yanmie, Mantra, Che Noorazma, Noridah, Fareed Sairi dan Yiedpozi.

P/S: Dh byk belog aku review. Satu pun tk penah menang. Buat malu je Nazim oii. HUH

1 comment:

Azizwan said...

makin femes la dauspozi lepas ni sbb kat mana2 dah ada muka beliau :P