Thursday, October 14, 2010

salah satu sebab aku tak suka perempuan. NYAWA KAU SATU JE -,-


Bodoh sombong.
Aku rasa macam buang masa je Datuk Najib buat konsep 1Malaysia tu semua.
Hello PL kau kata kau tu rakyat Malaysia kan. Dont be rude with others peolple lah.
Tak ambil paper Moral ke masa SPM dulu?! Nampak sgt kau ni racist kan? :)
Sedar diri sikit ye. Jangan belagak sangat.

Tiada apa yg nk disangkal. Kalau kau boleh racist, aku pun boleh?! Tapi aku fikir yg aku ni baru 17 tahun hidup kat bumi Allah. Tk hingin aku nk hadap benda benda sampah. Masa depan jauh nun daripada nak layan manusia bodoh 2010.

Hello, aku rasa kalau nk kumpul cerita pasal manusia racist kat atas jalan raya ni. Boleh meledak lah temperature. Rate of reaction jangan lah kau cerita. Memang cepat je.
Dengan tk bagi signalnya, ckp dlm hp masa drive, bawak slow, bawak laju, langgar lari, langgar lampu trafik, break emergency dll.
Kau pun tahu sape yg akan buat semua tu kan? Melayu tkkan eksiden kalau selain daripada Melayu ni bawak dgn cara yg berhemah. Yelahh Melayu ni baik sangat, kalau kena hempuk kereta tu, iya kan aja yg kau tu salah. Bukan nk argue. Kalau argue pun kalah juga kan?!

Sorry to saylah, aku memang tk suka perempuan yg drive kereta. Mcm pelesit. Cikgu aku kata, org2 mcm ni bukan manusia yg letak otak kat kaki, tapi ni manusia yg memang tkde hotak langsung. Nak kata BODOH, kau pakai kete mahal. Nak kata PANDAI, tp kau bodoh atas jalan.

Pleaselah wey, NYAWA KAU SATU JE PUN. Kalau mati karang, tkde maknanya kau nk gosok lampu ajaib mintak tambah nyawa. Kau ingat main game Mario ke hape?! -,-
Kalau kau mati terus tk ngape, ni kalau dh patah riuk, terbongkang kat rumah sakit. Tak ke kau menyusahkan org nk datang melawat kau, nak bagi kau makan segala, nak bawak kau pegi kencing berak. Eee tolonglah faham. Nyawa satu je. Ingat! Nyawa satu je. Kau bukan kucing ada 9 nyawa (ye ye je 9 nyawa).

P/S: Lantak pi lah kau. Malas nak layan. Lebih baik buat buat bodoh daripada layan orang yang bodoh. [!]

3 comments:

hentakbelipat said...

ok.bodoh bodoh bodoh..words for today..heheh mengelegak nampak..chill

saje-singgah said...

sakit ati layan vids ni,, ase cam nk hantuk2 kpl pamela tu kt dashboard..geram sgt..nti lau kna rompak ke kna rog ke, repot polis jgk,,
org berak tak cebok camtu la,

Noor Najwa bt San Sudin said...

tengok betul2. tu bukan seragam polis malaysia lah.nampak sgt dak 2 org ue menyamar.mybe,pempoan tu singaporean or mmg bkn rkyt malaysia.sng2 la nk tipu.tabik kat pempuan tuh :D