Saturday, October 23, 2010

selamat datang ke dunia berkhayal -,-


Sebab apa aku kata dunia berkhayal? HAHA
Sbb mereka bermimpi dpt earn duit berjuta melalui konsert ni :)
Wahhh. I tell you, mulut mereka manis berbicara. Pujuk rayu mereka suruh kterog beli tiket ni. Perghhh i tell you muka yg slalu marah marah tbe2 bertukar dgn senyuman seperti dpt gaji 8ribu dan bertekad nak beli iP4 :)

Now i pakai instinct je. Selalu kalau benda mcm ni aku lah yg excited kejadah kan? Tp aku tk tahu lah kenapa dah tk berminat nk amik tahu lagi dah. HAHA. Sorry to say babe. Dan aku rasa juga kali ni memang tk best sbb form 5 tkleh perform. Hello~ Aku cakap ni bukan sebab aku jeles ke apa. (whatever).

HAHAHA. Aku taktau lah VVIP duduk area mana. VIP area mana and yg BIASA area mana. Sepertinya mcm konsert hari guru saje. Tk pun mcm battle of the band -,-
Ohhh siap bagi tahu, parents hanya boleh beli tiket RM20 SAHAJA :)

Ahh malas nk cite lagi. HAHA. Kalau nk cerita, sampai hujung zohor pun tk sudah. Aku rasa tk ramai yg pegi. Sbb ada pengawas siap ronda setiap kelas jual tiket konsert ni. And siap kau bukak kaunter depan kantin. Tk siapa yg keluar koo. Hmmm :)

Semoga berjaya okayy~

P/S: Aku tk nk beli tiket ni sbb dah byk habiskan duit utk skola ni je. Bukan nk ungkit okay!! Duit gradusi nasib dh bayar bulan bulan yg lepas. Kalau makan KFC RM20 dh kenyang lenyang dah. Konsert kenyang?!

1 comment:

Unknown said...

ala2 adam lambert tk ? hee