Saturday, October 16, 2010

unit kecemasan ilmu -,-

Sje nak market tulisan. lawa kan? ni tulisan yg terbaik dari ladang ye. pernah tk jumpe tulisan lelaki yg segojes mcm ni? HAHA :)

Tag peserta untuk seminar kecemerlangan bagi pandai sikit otak tu.

Folder seminar. Ada 8 subjek kot. Addmath paling meriah, setebal yg boleh dia bagi. Siap binding lagi. Kau hadoo?!

Nampak mcm mewah kejadah je kan. Emas gitu. Padahal kertas biasa je. HAHA. Konon.

Ni dia handout yg dorg bagi. Addmath yg merah tu. -,-

Tgk nama PN SASI KALA A/P K.M NAIR. Thumbs up kat dia. :)

Okayy, proceed. Kenapa perlu sy thumbs up kat dia? :)
Sebenarnya aku nk ucapkan berjuta juta juta terima kasih kat dia.

Mcm ni cerita dia:
Isnin lalu aku dpt announcement dari cikgu, dia kata ada seminar kat UM. So aku rasa mcm berminat nak pegi. Sebabnya aku tk tusyen dah skang ni. Just harapkan kelas intensif dgn seminar saje. So aku agak terlewat lah nk bagi thu cikgu yg aku nak pegi seminar. Aku malas lah nk cite apa yg jadi dlm masa seminggu ni. Dh tk larat nak layan org yg lepaskan tanggungjawab.

So aku memang nekad nak pegi jugak. Nak daftar memang dh tk sempat. Aku call urusetia tk berangkat talipon. Last-last mlm td aku sms je urusetia tu. Berbalas pula msg aku. Aku ckp nk join seminar, tp tk daftar lagi. Dia kata dtg je kat fakulti kejuruteraan. Pastu daftar. Okay, aku ikut je la cakap dia. So pagi tadi aku gerak g UM dengan tk sarapannya.

Bila dah sampai sana, kena menapak naik atas nk masuk bilik kuliah. Masa nk reg tu. Urusetia ckp dh tkde kekosongan. Aku rasa mcm nk lempar je hp kat tangan aku. Lepastu aku nampak Pn Sasi Kala tgh bagi folder kat bdk-bdk. And dia nampak aku. Aku ckp lah dh tkde tempat kosong and kena tggu 10mins (itupun kalau ada). So aku tunggu lah. Sampai satu masa, aku nampak dia pandang2 aku. Maybe kesian kot. Mana tknya, aku dh put some effort nak attend seminar ni. Kalau tk dpt join, hampa lah kan?! HUHU. So diapun roger la kawan dia and soh aku daftar and bayar the fee rm120. And alhamdullilah aku dpt join seminar ni for two days :)

So aku rasa mcm syukur sgt2 sebab dpt join seminar ni. Sebab tenaga pengajar seminar ni adalah guru yang bertaraf guru cemerlang. Pn Sasi Kala juga adalah guru cemerlang Bahasa Inggeris. Dan dia sebenarnya adalah cikgu english kelas aku kat 5Sc3 :)
Dannn dia jugak dah bagi aku A utk trial SPM kertas English :D

Thank you teacher :)
Happy teachers day. HAHAHA.

P/S: Aku tkde kawan doe kat sana. HAHA. Aku sorg je pun wakil sekolah sendiri. Harap ada kawan esk. Bdk2 MTD badan fit seyhh. Jeles aku. Heee~ Out of story lak :D

2 comments:

Unknown said...

balik umah mls bukak buku jugak .
haha .
booooo = )

Anonymous said...

gud luck spm.. :)