Saturday, October 2, 2010

Magika ..phuff

Filem mesti tonton utk si dia yg suka berkhayal nk masuk dlm dunia Magika. HAHA
Sbb dlm filem ni penuh fantasi yg sgt la CGI abg Yusry yg buad. Sgt lah hijau rumput dia dlm filem ni, tp yg senornya hijau yg fake .tetapi awesome :)
Gilaa aku cite sal rumputkan. G la tgk sendiri.



Actually yg best sal filem ni, setiap dialog dia pakai lagu je. Maksudnya, ko tk yah susah susah masuk kelas drama nk hafal skrip. Kau just menyanyi sambil sampaikan dialog tuh. Rasanya tk susah pn, sbb dorg semua ni miming je. HAHA. nampak sgt lari sikit. :)


Aku suka part yg ni. Leya nyanyi. HAHA. Entah mcm mana tah lagu dia. lawak kut :)
ni bawang puteh bawang merah.

Lagi satuu, M Nasri. Ehhh silap, Nasri tu bapak aku. M Nasir, dia jadi penunggu tasik chini. Dia juga lah naganya. HAHA. Jadinya dongeng Naga tasik Chini tu dia lah. Menyanyi lagi dia dlm scene nih. :)


 
Haritu masa kat TV9, Nasi Lemak Kopi Ohhh , Diana dgn Mawi kata dorg tk faham dgn lagu Penyembuh Rindu ni. HAHA. Ape laa. Dia suruh tgk cite ni baru faham. So mmg aku faham dgn lagu ni. Sbb lagu ni dorg nyanyi last skali. Aku nk terangkan dlm ni kang takut ko pulak tk faham. HAHA. Sedangkan si pelakon+penyanyi ni pun tk faham. Ni pulak korang kan..! >,<

P/S: Tak suka si badang tuh. Mcm kelam kabut je. huhu.

No comments: