Wednesday, April 28, 2010

pengantin 1 Malaysia ;)

Finally :)
Rungutan aku malam tadi berakhir. HAHA.
Even lepas balik tusyen, aku terus buat skrip yg ala kadar tapi pack..
Sumpah. Tiada cacat dan celanya majlis ni :)
Thx to all of you darl.. aku syg korangg..
Alhamdullilah syukur ;)

Unexpected oke.
Walaupun tiada acara tarian.
Its oke. Program yg terbaikk dari ladang..
Thx jugak kat ckgu2 yg gigih bagai :)

Walaupun pagi tu aku rasa mcm nk menjerit dlm staff room coz cikgu hasfah x bawak songkok, kain songket and button baju. Tp aku chill je. HUHU. Aku berlari nk mencari sponsor utk pagi tu. HAHA. terjumpe lah songkok Zaid, kasut En Hizwan and kain songket Pn Rohana. Button dah ada. ouhh thx to Allah. Semuanya lancar saje :) And.and my partnership. X de masalah utk kolaberasi bersama. walaupunn nan hadoo. HEHEH :p

Paling penting. and sangat2 lah penting.
Sekolah kami terbukti tidak mengamalkan RACIST :)
Kami semua 1 Malaysia. (katanya) HAHA.











Selori senyuman utk semua yg terlibat:



Pengantin lelaki -India-
(Venukumar)

Pengantin perempuan -Cina
(Lim Thoy Xian)

Pemain kompang
(Surien, Aiyana, Palvindren, Ivan Lau, Haikal, Zaid, Irham, Syafiq, Afiq)

Pengapit pengantin
(Ian Cheong and Wardati Ariff)

Pengacara majlis
(Nazim and Erfina)

Dayang-dayang
(Athirah, Suraya, Fatimah, Shamimi, Shahirah, Azifa, Maiyana, Azlina, ank pn elizabeth)

Cikgu-cikgu
(Pn Radin, Pn Mariah, Pn Mazidah, Pn Athiah, Pn Zaleha dan semua cikgu yg lain.)

Silat
(Haniff, Athiff, Pak Cik Shaari)

No comments: