Thursday, April 22, 2010

demi matahari. KLCC

maien . syahmir . muizz


erkk. sy pantang tgk bangunan KLCC and dgr lagu Demi Matahari.. sumpah nk nangis.. sy rindu 3 mamat kt dlm gambar tuh.. yg pompuan tu x kenal. HAHA. cbe kalau pompuan tuh jadi Diyana Fazlin. awww~ for sure abg muizz suke.. HAHA.

hmm motip KLCC?
time aku form 3 dulu. ada khemah ibadah at masjid KLCC. so masa ice breaking. dh mcm2 jenis makhluk masuk dalam kawasan. and aku dipertemukan dgn mereka2 ni ;)
sbb aku x nak group dgn bdk skolah aku. HAHA. x berkembang otak kalau dgn bdk skolah sendiri. (mcm bermotifkan? HAHA) so dlm masa 3 hari tuh. bercemol-cemol (cemolot) lah kami. ponteng tarawikh. lepak mamak. berskubidoo dkt taman depan masjid. erkk cukup lah. smpai lah mereka2 ni jd BFF terhebad aku :)
skang aku dh form 5. lama x kita kawan?
even kaurang kat Egypt. aku x rasa korang at sana. rindu gila bapak kat korang. HUHU. balek la cepat sket doe..

hmm motip Demi Matahari?
erkk, lagu ni la yg paling sporting gila bapak utk di-dansa kan. HAHA
tp aku berani buat dlm bilik je. sbb agak kanak2 gayanya. ;)
heee~ rindu.rindu khemah ibadah dulu tuhh. aiyooo!!
harap dpt jumpe kaurang lagi ekk ;)

P/S: erkk. rindu lah ;)

3 comments:

dian:) said...

cbe kalau pompuan tuh jadi Diyana Fazlin. awww~ for sure abg muizz suke..

kurengggggg :p

Qiqi's Design said...

Sengal ko naziem!eh ak rndu ko!syg ko!muah muah ily,dian:bkn kureng but great!

azim said...

hahah.
gerandddd u all ;P