Saturday, April 17, 2010

tgk lah sendiri. x tau nk letak caption ape! HAHA

korang penah x addicted dgn majalah? ermm, majalah oke. bukan buku. HAHA . actually ter"saje2" je nk cite sal majalah ni. sbb malam td sebelum tgk cite Big Momma at TV3. aku kemas bilik yg dh berkepuk2 hampagas dibawah meja. ape lagi, tersedak la aku nk kemas bilik. dgn majalah yg dh berhabuk segala. geli x? haha. mlm td campur hari ni baru 35% je bilik aku dikemaskan. haha. bapak lahh, x larat nk hadap habuk. yg dh bersarang dalam hidung aku.


banyak x? rasa mcm sikit je. FYI, berat kesemua majalah ni 16KG je. HAHA. x berat mana. majalah2 ni since 2007 sampai 2010.. tp 2010 ni dh x beli sgt majalah.. baru terasa yg tiada faedahnya kat majalah2 ni.. HAHA. just duduk kt Popular Leisure Mall, baca dgn percuma sahaja.. paling tidak pn, tggu Eiz bagi majalah free ;)
tgk kt atas, ada mcm2 versi. baru dan lama. URTV baru dan lama. Media Hiburan baru dan lama. Remix baru dan lama. sampai Remix dah x wujud lagi dah. HEHE. yg penting, aku x bole lawan majalah Media Hiburan yg Pak Uda beli sebelum dia kawen dulu. mmg penuh dalam almari. HAHA.


tgk lah, sikit je ni. tp berat dia, mak datok. 16KG. HAHA. yg penting buku revision aku lagi tebal. campur skali kamus 2 naskah.. actually ada lagi tau majalah2, tp ntah letak kat mana. HAHA..


5 yg terbaik. HAHA. terbaik ke?




5 yang terbaik ;)
nampak x majalah URTV yg ada no 696 tu? and ada baju warna biru. HAHA. majalah tulah yg 1st skali aku beli masa kat book fair 2007. gambar tu gambar Dafi. HAHA. adik2 sgt kn? Pastu yg cover Diana Danielle dgn Dafi ni la yg last skali aku beli 2 bulan lepas kot. Pastu x beli dah. X de duit. HAHA.


the best ever ;) majalah ni yg paling best. aku start kenal dgn majalah ni masa bulan puasa 2006. Masa gah sahur kt mamak, aku soh ayah singgah at 7E. pastu terusha majalah ni. Gambar depan dia gambar Fergie ;) salu gak masuk contest dlm majalah ni.. hadiah paling best, dpt tiket VIP tgk One In A Million je. HAHA.
this is totally adik2 sgt. HAHA no komen :P

err, actually nk nampak jantan sket. HAHA. tbe2 je kan? eh, best lah mag ni. HAHA. oke diam :)

errk, majalah lucah. HEHE. kiddin lah hoi. actually xde pekdah sgt dlm mag ni. HAHA. beselah lah kan, nk membesar. paham2 sendiri la ye content ape yg ada dlm ni (berenang utk kesihatan. HAHA)
;)


oke.oke. dh nk tamat ni. kalau nk tau. Aku baru je jual semua majalah2 ni jap td. HAHAHAHAHA.. nk buang syg sgt. bek jual je. dapat la RM6 lebih. mcm x berbaloi kan? beli sampai 3 4 hengget.. tp dpt, cukup2 beli topap je. HAHA.. :)


money waster ;)

AZiM

No comments: