Sunday, April 25, 2010

SimplyAzim

err, yg besar aku pnye. yg kecik dia punye. Dia tu sape? tggu je lah. nanti kalau dah ada gamba. Baru la u all tau sape heh ;) agak2 tggu la sebulan dua. HAHA. jenuh nak pos kt umah dia. aku x reti sgt main pos-pos ni. AHAHA.

err. yg ni lah. HAHAHA ;P semalam g cari kat Sg Wang. Mcm2 pesen ade. Ingat nk beli warna hitam. Tp dh common sgt. Coz aku tgk at pintu masuk Maybank BB, ade la lebih kurang 50 orang yg pakai jaket warna hitam. Tp jaket hitam kat atas tuh, akan berpindah ke negeri lain. EHEHEE. so kat sana x ramai pakai hitam. Kat KL ni je yg berduyun2.


hmm eksperimentasi..!! ;) best kot bau dia..alaa manja2 gitu. HAHA. err tp Cream Simply 5 aku x reti pakai. coz dia mcm foundation. and bila aku pakai. agak berbelak-belak muka ni. HAHA. Serumm dia a ku x pakai lagi. Tgu mlm kang, HEHE.
X jadi Dato' Siti pn x pe.. Jd Datuk K pn jadilah. HAHAH ;P


P/S: abaikan wajah aku tuh! AHAHA. mcm kene lempar tepung gomakk ;P

No comments: