Wednesday, April 21, 2010

aku dinodai

aku dinodai oleh blackheads dimuka. HAHAHA. kurang ajar x title tu? HAHA. tp aku rasa mcm xde pn blackheads tu. coz masa kat TS ahad hari tu. aku g proaktif dgn Eiz. then ternampak cermin 5 kali ganda besarnya. so nampak la segala-galanya yg tersembunyi disebalik wajah. *ayat nk power je.!! pores aku x la terbuka besar sgt, tp ntah la. x tau nk kata pe. HAHA. bajet holy x?

ermm, kelmarin. syarikat pembunuh jerawat terbesar buat promosi dari kelas ke kelas. HAHA. kekdahnya dpt sampel free lah kan? sorang satu. tp aku ambil dua. boleh? HAHA. gigih ni nk mencuba produk baru syarikat tuh.. dan aku dh pakai benda alah tu. and rasa muka ni mcm Zizie Ezzete. HAHA. gebu segala. noda noda hitam tiada lagi.. best kot pakai OXY tuh. HAHA. rasa suci je.

skang ni tggal satu je. coz lagi satu dh abis pakai. so aku dh promote tahap gaban ni. harap syarikat pembunuh jerawat dan noda hitam tersebut bagi sampel free lagi k. HAHA. bye ;)

P/S: penah dgr jenama OXY? hah, tulah benda alah yg aku pakai..! HAHA

masih teruna (belum dinodai)
AZiM

2 comments:

JayteaAbdul said...

tang muk mcm zizie tu klakar gila.. haha! (^^,)

btw, promote2 je ke? mendenye mane? xnk ulur? kahkah..

azim said...

hahaa.
zizeee ;)

bendanya ada at kedai lah. HEHE