Thursday, April 1, 2010

thx utk semua memebr kt FB :)




yuhuuu. balik skolah td teros check fone. aiyoo byk gila msg dari FB. semua wish besday aku doe. aww. terharu sejuta rasa. cewaahhh. org2 yg aku x knal pn wish jugak besday aku. thx a bulk la oke. HEHE. i likeee.


cakap pasal hadiah.. hmm entah la. ade ke x. aku x kesah sgt. HEHE. kekdahnya la kann. aku just nk kek jep doe. HUHU. i heard before this early morning, ade org dh pack hadiah aku yg agak mahal. HUHU. yg pasti bukan april fool. aku tahu sape dia. HEHE. if betol dia yg bagi hadiah tu. akan ku canag2 kn hadiah tu kt blog ni. HAHA.


ouhh yea, balek skolah td jugak. ade kad warna kuneng atas meja dlm bilik. jaoh bhai kad tu dtg. HAHA. Ipoh mali.. Pos laju u all.. Meriahh mak ngah cenggini. :P
oke lahh, sape nk wish lagi, wish la. HAHA. aku masih menerima ucapan u all sampai 15 april. HEHE. lebih 15 april, tarikh dah luput. X enak dh nk hadap. HEHE (x malu kan?)


P/S: Aku nak kek. Plisss. Bg aku kek. HAHA. Ouhh yeah, pagi td bapak aku msg, wish besday aku. HEHE. seb baik x gugur air mata ku ini. HAHAH. thx bapak.

No comments: