Sunday, December 19, 2010

15736 VISITOR SEMINGGU BLOG 2DAYBLOGGER.COM [CONTEST]

Aku selalu refer kat web 2dayblogger.com ni utk jadikan blog aku yg terbaik punyaa~
Yolahh. Musim2 cuti sekolah ni, malas nk p keje. Kita blogging jelah.
Dapat lah duit sket kan? :)

So aku blogwalking td sampai terjumpe contest ni :)

Visitor 2DAYBLOGGER.COM (:


TAWARAN MENINGKATKAN TRAFIK UNTUK 15  BLOGGER BERTUAH!
Saya ingin berkongsi trafik blog ini bersama korang semua.Jadi saya ingin mencari 15 Blogger bertuah untuk direview di blog ini.Caranya cukup mudah iaitu:-
  1. Buatkan Entri Ringkas Bertajuk “15736 VISITOR SEMINGGU BLOG 2DAYBLOGGER.COM CONTEST-review mengenai entri dan blog ini.Korang boleh gunakan gambar-gambar atau mana-mana gambar di blog ini.
  2. Ajak rakan-rakan pembaca anda untuk menyertai tawaran ini.(tak perlu tag).
  3. Jadi follower blog ini.
  4. Tinggalkan URL entri anda dikomen ini.
  5. Pilih mana-mana tutorial di 2DayBlogger.Com dan buatkan review mengenai tutorial berkenaan(Optional).



Untuk tutorial ( 2dayblogger.com ) sila click dibawah:



2 comments:

Faisal said...

Terima kasih kerana join aktiviti ini..btw link 2dayblogger.com kat entri ini silap...tlg betulkan semula boleh...

Nazim Nasri said...

ohh maaf :)
dah betulkan dah link tu :)