Wednesday, December 22, 2010

The Robinsons! bukan Robbin Hood atau Baskin Robbin.

Tadi masa kat dapur, aku ckp kat ibu nanti nak cat bilik warna biru. Pastu nak beli cermin ikea yg besar tu, aku feeling cermin tu annti mcm dlm fitting room butik Jefferson. Cantik sgt. HAHA. Pastu dengan lampu redup warna oren. Ohh mann. dah mcm hotel kot!! okay baru berangan!


And yeahh, barangkali akan terjadi semua ini bila aku dpt gaji yang pertama tahun depan. Now tgh cuti sekolah kan. So aku pun cuti gaklah malas nk keje, walaupun dah tak sekolah next year. HEHE. Haritu aku p cari kerja kt KL, then dapat lah kat Robinsons. Syukur :)



Robinsons KL, click gambar dan CTRL+ sebanyak 5 kali untuk tgk papan tanda robinsons. HEHE


Sy jaga bahagian CANNON nanti. Insya-Allah.


Masa aku dtg aritu, Robinsons ada buat SALE besar-besaran.


And yeahh, ni pekerja dia. HAHA.


Kann. nampak tak SALE. bukan SALEH -,-


antara SOMMA dgn DORMA. aku pilih DORMA, cantik bed sheet dia. SOMMA mahal seyh, 1 set bed sheet dah MYR 6K. Matilahh nak beli mahal2. huhu.



(: Ibu kata, bagi dia duit gaji uh. Nanti dia buatkan. And duit belanja aku masa kerja nanti MYR10 je. Tak kisah pun berapa duit belanja tu dia nak bagi, janji aku dpt apa yang aku nak! HEHE. And please sayang. Aku bukan anak orang kaya! Tu sebab aku KERJA. 


So nanti bila dh ada duit sikit, aku plan nak beli motor baru ganti motor lama. Camera DSLR. Niat nak beli Blackberry aku dah hapuskan. Kalau dapat masuk universiti, maybe beli laptop ganti notebook  yg kecik nonet ni. :)

So next year, kalau aku betul2 dpt kerja ni. Aku akan busy all the time. Punch card jam 2ptg, balik jam 10mlm. And waktu online | update blog aku hanya waktu pagi sebelum g kerja. 

And yeahh buddy. Doakan saya okay. Spread the love to all of you from Liyana Jasmay. HAHA. Choyy.

 Salam alaik :)


Photobucket