Monday, December 27, 2010

Awek dan 2011

Sila nyanyi lagu Harapan resahan Fazli Zainal sebagai mukadimah. Awek dan 2011 tak mungkin terjadi dan Insya-Allah seruan Maher Zain tak akan berlaku. So aku nk kata yang aku nak break a record utk tidak menjadikan lagu Kalau Berpacaran dendangan Ana Rafali dan Suhaimi Mior Hassan sebagai tema sepanjang 2011.

Cukup2 lah dengan lagu Hurt siulan Christina Aguilera tu dan aku akan lupakan episod Amarah taruhan CT KD. Aku juga takkan terhegeh2 utk lagu Di Mana Kan Ku Cari Ganti bisikan P Ramlee. Walaupun Wajah Rahsia Hati anganan Kak Ogy aku jadikan Nur Fazura sebagai Itulah Sayang dalam diri Nazim Nasri. 

Senyum oleh Najwa dan Malique akan aku hiaskan sepanjang 2011 dan Jangan Ada Benci  aku cuba sematkan dalam diri. :)

Dan Sebenanrnya aku mahukan Cinta Sempurna.   But If I Had You aku akan cuba untuk menjadi seorang yg terbaik dan tidak lagi perlu Diari Seorang Lelaki. But yeah, 2011 bukan cinta Through My Window ye. Aku Tak Percaya Cinta. Takkan lah nanti kau nak dgr lagu You're Not Sorry je tetiap hari. So kalau nak feeling lagu Inilah Cinta, sila tggu aku mempunyai kewangan yang kukuh dan kita nyanyi lagu Mahakarya Cinta.

Lets Sway buddy. Not My Self Tonite. Wohooo~


P/S: Gabungan 21 lagu menjadi satu cerita <3
Photobucket

3 comments:

hazelinzullkifly said...

S-tyle dowh...like a g6..
Hahhaaha

MaizatulNadia said...

Semangat :)

Nazim Nasri said...

Jun3 je: Ahaaa thx sangat2 okay ;))

maizatulnadia: mestilah semangat. azam baru. hehe ;)