Thursday, December 2, 2010

OH! Sentap.

Salam.

Tahu tak sejak dulu lagi, hari khamis dgn aku mmg musuh. Setiap hari khamis mesti ada benda ngai ngai yg berlaku. *tepuk dahi.

Okay, harini aku terpaksa tolak bangkai besi aku sejauh 1KM. Sedih kan?! Konon baru repair lah. Barang baru konon. Kata kauu lah. Alkaedahnya minyak dia nan hadooo. Sampai tgh2 jalan. Tiba tiba. Fuihhhh. Mati enjin. Heh matilahhhh. Dah lah kawasan bukit dia tinggi. Kau tau, elok2 tgh feeling Nabila Huda naik moto bonceng kat blakang. Tbe2 terpaksa jadi Farid Kamil. Jalan tunduk uollss. Penat -,-

Kalau dah jadi mcm ni. Takkan tak faham2. Magic word semua keluar lah. Doh menyumpah2 bangkai besi ni. Ohh aku rasa mcm dah nak pengsan time tu. Bukit uollsss. Bukit. Kalau jalan tu horizontal atau pun jenis X-axis tkpe juga. Ni nak kena mendaki lagi. Ohhh parah. Acceleration dia makin slow lah. So dgn gaya Malik Noor, aku tolak jelahh. Nokkk, bukan pondan nokk. Moto tu mmg berat weyhh. Tak sanggup lah aku nk tolak naik bukit sampai 1KM. Kau nak mati?!

Lepas dah sampai port yg agak horizontal. Aku try lah start moto tuu. Ohh memang haram jadah. Dgn segala hawaunyaaa, dia boleh start dgn sehat. Kau tak rasa mcm nk sumpah semula moto tu jadi LC ke?! Alkebangangnya, moto tu boleh bergerak mcm biasa. Ohh apalah salah aku sampai kau buat aku mcm ni.. :(

Ohh aku tktahu lah sampai bila aku akan guna bangkai buruk ni. -,-

2 comments:

Sharina Hakeem said...

kesian . =(

NAZ said...

bai lu pergi cari teko ajaibb gosok mintaaa baikkk punyaa