Thursday, August 19, 2010

im so sorry ;(

Oh my god!
Ni keja adik adik aku -,-
Tk malu sial HAHA
Aku nampak note ni dlm toilet.
Dikarang oleh berita bernama ayahanda. HAHA
Aku tk tahan gelak bila masuk toilet. ;P

Yeahh aku admit lah and sokong apa yg Tuan Besar tulis ni. HAHA.
Tiap2 kali masuk tempat syaitan tu, mesti ada sisa kumbahan. Pengotor sial!
Ouhh ni BUKAN NAK BUKA AIB SENDIRI.
Ni pengajaran utk ko juga. Dh lepas buang saham yg jatuh merundum tu, tolong lah flush =,=

Mencemar udara kata ko ye. HAHA.
Memang -,-

Kau nak tahu tk?
masa aku darjah tiga kan,
aku penah main saham dlm toilet skolah agama. HAHA
gila kau, aku tergesa gesa lah nak buang saham kat tandas surau.
ko tau kan kalau skolah agama si lelaki pakai skirt kenit paras lutut. HAHA.
tk ke payah ko nak bukak time ko dah kesuntukan masa nk melabur.
ohh hamik ko, lepas je saham jatuh merundum2, KUNCI RUMAH aku pon ikut skali jatuh. HAHAHA. aku rasa mcm nak menangis time tu. mana taknya, KUNCI RUMAH weihh, ko nak masuk rumah pakai ap pastu?!
Gila ko nak selop tangan dlm lubang jamban tu? Ni jenis jamban cangkung, sah2 dh masuk pembentong. HAHA. Tak dapekk la ko. Nasib baik ayahanda tbe2 lalu dpn skola. He fetch me dan kena ketawa -,-

sminggu dua juga kena gelak sbb kunci rumah masuk jamban. HAHA. Pastu kwn aku pula, purse masuk dlm jamban dlm skola. HAHA. Lagi seronok. Dia suruh aku amikkan. Dulu kemain gelakkan aku. HAHAH. Hey pompuan, tu tandas ko. Mcm aku boleh masuk! -,-

Kekdahnya aku serik nk bawak barang masuk jamban. HAHAHA. Skang ni aku slalu bwk hp ;P
sbb nk dgr lagu.. Bosan la termenung lama-lama :P

4 comments:

senandung semalam said...

penah jugak jatuh kunci loker dlm lubang jamban...
nanes terok gila tp seb bek ade spare..
hahahhaa

Nazim Nasri said...

HAHAH
hi5 siket ;P

Kiko Berdendang said...

Dalam jamban pon orang bepolitik...

Nazim Nasri said...

politik?
betol betol. hahah.
pasang tv kuad2, pastu dgr berita
heheh ;P