Thursday, August 26, 2010

Kau dh melebih kapir ni ..grr


Okay okayy, Tkde masa ni. Make it short!
Td masa tgh blogwalking, sy terjmpe vid ni. OMG, sy mengucap panjang!
Okayy, aku tk leh terima si kapir lahanat ni kutuk Islam.

Okayy, kau mesti kata yg aku ni hipokrit. Dlm dok kecoh2 papar vid keagamaan, tp kau masih buat perkara mungkar. Heloooo, dosa pahala kau yg catat ke?! Okay okay, sket sket nak gadoh! grrr. Doakanlah kesejahteraan umat Islam dibumi Alah ni ..

P/S:Buka puasa nnti jgn membazir ye. Org Palestine ala kadar je. Kesian lah kat dorg jugak okayy! Save our Aqsa' Mosque.. Pray for our Muslims member out there.. Allahu Akbar. Ada ilmu jangan kedekut. Sharing is caring. For those yg suka sgt kat Lady Gaga tu, Alejandro tu dlm maksud tersirat ditujukan kepada Tuhan. Buka minda luas luas okayy. Salam 16 Ramadhan. :)

3 comments:

raa said...

astaghfirullahalazim...
klu jumpa gampang ni, aku bunuh jea!
u nak join?

Noor Fatin Amirah Abd Rahman said...

ini nampak sangat dia yang pesong.wei,aku belajar syariah la wei,bunuh suci tu jihad untuk bunuh orang2 macam kau la.si murtad!takppeee2,ALLAH tau apa yang terjadi.hish nauzubillahiminzalikk.harap2 kita masih teguh dengan iman.

akumelayu.87 said...

hapuskan kfir laknatullah dimuka bumi...
kalau aku terus bunuh je ..xkire serang hendap ke depan2...buat ape nk tkt..
kite dilandasan yg btol....
la ila ha illallah muhammadur rasulullah...