Saturday, August 21, 2010

Liga Remaja Kreatif 2010



Ni adalah promo bagi pertandingan “Jalur Lebar Untuk 1Malaysia"

Qifah: Nazim. jom masuk ni nak?!
Nazim: Ape kau?
Qifah: Ni,buat video ni.
Nazim: Ouhh.. Nak nak. Ko g ckp at Afiq.
Qifah: erkk Afiq dah tau la. 
Nazim: Ouh yeke? So bila?
Qifah: Entah, ikut korang la.

 Semalam aku dh buat story board. Pape hal, kalau nk buat video ke hape ke. Kena ada story board, baru boleh jalan. Masalahnya skang, story board tak complete lagi. HAHA. Jenuh nau nk cari idea doe. tarikh tutup pertandingan ni dah extand, so rasanya masih sempat kot nak buat. Tp idea tkde sgt. So kalau sape sape yg ada idea, walaupun ala-ala. Boleh la bagitau kat aku ep ;)
At least ada idea, kalau okay, kteorg add up la sikit. Kalau menang? Ko ada la share siket. HAHA. Kalau kalah. Diam diam je..


Aku suka nau buat benda2 mcm ni. Dulu pun aku penah buat pic clip lagu Akim-Inilah Cinta. So apa salahnya kita mencuba yg lain pula kan.  Aku ada beberapa pilihan:
  • iklan
  • sketsa pendek
  • pesanan khidmat masyarakat
So kalau sape sape ada idea, boleh la donate sikit ye ;)

No comments: