Saturday, August 21, 2010

thx Zaer ;)

thx to bro Zaer sbb menyergah aku utk delete ads yg ada dlm belog ni. hehe. cube lah tgk on the top, rasa tenang tk? haha. mana tknya sebelum post ni ditulis (eceh-ceh-ceh), ads tu tk bg manfaat pong. So masa blogwalking td, aku terjmpe belog bro Zaer ni. So kteorg ber-YM. Dia bagi la tips-tips yg sgt boleh digunakan ;D

okayy, perenggan baru kata Khai . Kalau tk, post ko ni annoying gila. hehehe. -,-
Rasa post post aku mmg annoying pun. Tkde apa yg boleh dibanggakan.
Skang ni tgh berjinak cernak dgn blog. Okayy BLOGSPOT je ponn. bukan dotcom.

so mlm ni dah godam beberapa belog, tgk cara dorg segala. -,-
aku masih 17thn, dorg pnye posting kelas kelas org duduk campuss atau ruang tamu rumah sendiri mahupun pejabat. sah sah la ada masa nk ngomel kan?!

bro Zaer kata, Slow slow ye. HAHA ;D
and aku dh pulihkan semangat si nuff ni, kemain merajuk. terus non-exclusive ko bagi aku yerr. ;)


Cantikkan saf yg dorg buat ;)

3 comments:

Zaer!! said...

hahahah..Thanks!! siap way backlink lagi.Tenkiu again..zaer pon xde la pandai sangat..tapi yang biase2 2 boleh la zaer tulun.;-)..selamat berbloging k..;-)

Nazim Nasri said...

heheeh
welcome to da club ;P

thx for the info..

senandung semalam said...

good2...