Tuesday, August 17, 2010

makk oii



Mak oii, kedaungg ko letih. Tk penah penah pulak puasa senak perut mcm ni. tambah pulak dgn sakit kepalanya. Laparnya kemain lagi. Smalam hujan selebat lebat yaaa amat. Mmg ko tk leh kuar nk borong makanan. Makan lah kau sardin gan telo goreng, nasib sedap. HAHA. Pulak dah lama tk pegi bazaar ramadhan. ptg2 org tua juga amik moto aku, rempitan dgn bini dia (mak aku) g bazaar. HAHA. aku just order sambil tgk tv.


ala tomey tomey -,- geli babekk .. HAHAHA
besau nau idung ko nazim -=,=
no no. actually nak ckp, nampak tk contact lens yg aku pakai uh?! tk nampak? barangkali nampak mcm mata asli. HAHA. anak mata palsu tu weihh,tk yah ko nak berangan jadi anak matsalleh.. Contact lens tu kaler brown, and actually bapak aku pn mata ala ala cokelat gitu. kenan Datin Maria Arshad la tuh. HAHA. Contact lens yg aku pakai tu dah koyak lahh! huuu. tggu mak ayam beli baru. HAHA. kadang kan, saje cari pasal. bagi irritation kat mata sampai merah. pastu tunjuk kat michelle, kendian mula la melayang tgn dia kat badan kau! HAHAH. erkk my tummy is aching. sambung nanti ;)
P/S; pic tu mcm muka buyaa kan?! haha. kenan la tu. dah la kenan kat amg aku! :P