Thursday, August 12, 2010

ramadhan hari ke-2 :)

Kalau semalam aku bercirit-cirit lambat ke sekolah.. Hari ni lain pula. HAHAHA. Pagi td lepas sahur, gigih aku tk tido. Terus mandi koo. HAHA. Mekap bagaikan mak datin. Dari lepas sahur pkul 5.45, sampai 6.30 aku dok berdandan..!! :P

*skip
Sampai sekolah, uruskan majlis perasmian utk next week. Pastu masuk dewan, ada bengkel Maths. Puahseyyy!! -,-
Ni best, haha. Time maths, aku dah mamai-mamai. Ckgu Mazidah pula nk jmpe kat kelas sebelah. Dikatanya muka aku baru bgun tido, padahal mata tgh melalak merah sbb contact lens. Mintak no hp rupanya. Spoilt la ckg ni :P

Kendian, masuk balik kelas. Waktu BM pula.. Mula-mula okay lah! Pastu ckg bg school work, aku tertido dgn sedap medapnya sampai lah jiran aku tuh cucuk pinggang aku, sbb keje tk siap lg. HAHAHA. Ouhh sedap derr tido dlm kelas rupanya. Sbb aku tk penah dpt tido nyenyak dlm kelas. So td agak lah :)

Ahhh, time SIVIK belajar FIZIK :)
mamai juga time nih.
pastu bunyi bell.. turun pegi canteen. bukak nk makan lahh. tp nak melantak tido kali kedua. hehe.
ahh, dibantai nye aku tido kt kerusi berbantalkan beg skolah yg keras bagak tuh! lagipun balik pkul 12.30 kann.. Sedap derr, kipas siling ko. Sejuk sejuk :D
Tukar posisi.. Tidur atas meja canteen pulak.. Aku rasa mcm dua jam tido ko. Bangun dari tido td, tgk keliling. harammmm, sorg pun tkde. haha. tinggal aku gan hakeem je kat situ. malu kot.. Apa lagi, amik beg teros balik la ko. haha :D

Sampai rumah, tidak pulak ko nak tidoo. Hampeh beno!

No comments: