Sunday, August 22, 2010

the tagged

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu? 
handphone. -,-

2. Apakah benda terakhir
yang kamu beli dengan wang sendiri? 
sticker nama, tampal kat hp  :D

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu? 
Pariss :)

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan? 
tiada jawapan ;D

5. Adakah anda dilamun cinta?
yess but errkk

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam? 
Uncle K kat sacc mall. HAHA. tp aku bwk out side food. tk makan dlm tu pun, tumpang duduk je ;P

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

soalan ramalan sejarah -,-

8. Apakah nama penuh kamu? 
muhammad nazim nasri

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah? 
For sure ibuuu. ;)

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
byk yg aku nk jmpe kali kedua okayy. kali pertama si Adam Fahmy, Fahmi Piruz, Zizi Arwish, Palin Ribena, boley? HAHAH. 

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?

Aming .
Fahmi Piruz
Zizi Arwish
Karl Azri
Afiq
Suraya
Qiffah
Zaid
Hakeem

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
tidak

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
Syurga :P

14. 8 perkara yang amat saya gilai.

-blogspot busuk ni
-misha omar ;D-hp + ipod
-facebook -,-
-gossip
-contact lens.
-skinny jeans. HAHAH. bodo, peha ko dh la besa mokk
-artline. sbb tulisan aku lawa. HAHA. boleh conteng/tulis

15.8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
-sejarah text book form 4 and form 5 -,-
-kebuktian sains dan sejarah kerasulan Nabi Muhammad
-faceBOOK
-....

16. 5 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

-Bunga bunga cinta (MO)
-Hurt (CA)
-WooHoo (CA)
-Negaraku
-Inilah Cinta (A)



17.8 orang yang aku akan tag kan
-Fahmi Piruz.

-Zizi Arwish
-sape sape nak ambil. ambil lah ;D

3 comments:

Nur Fadlin Aqilah said...

woit
nama ak terselit plak

Fazreensya Ameera said...

haha . mcm blog adam punya !

Nazim Nasri said...

reesya.
curilahhh.
HAHAHAH