Sunday, March 4, 2012

Ana Raffali

Pertama kali aku jumpa Ana Raffali kalau tak silap 2 tahun lepas. Masa tu Ana tengah launch album pertama yang berjudul Tolong Ingatkan Aku.

 
Ini ke aku masa dulu-dulu T__T



What i love about Ana Raffali is, she is very humble down to earth. Aku pernah tengok member aku interview parents Ana Raffali. Her parents sangat baik dan comel. Mak Ana Raffali sangat comel. Ayah Ana di interview bagai bersembang dengan kawan-kawan. Takde istilah anak aku dah jadi artis, aku kena sombong dengan press dan orang ramai. Itu apa yang aku tengok la. :)


Years by years, Ana Raffali becomes familiar and well known. Menang Anugerah Juara Lagu last year. Takpe. Kita tolak cerita lama. Kita buka cerita baru. Baru-baru ni Ana Raffali telah berhijrah menjadi wanita Muslimah. Pada kemunculan awal, Ana Raffali sudah mengenakan baju kurung pada setiap kali dia membuat persembahan even di majlis-majlis berprestij, Ana Raffali masih mengenakan baju kurung pelegkap gaya.

Pada bulan lepas, semasa menyambut Maulidur Rasul. Ana Raffali perkenalkan imej terbaru beliau yang mengenakan tudung sebagai pelengkap kepada baju kurung yang sering dipakainya. Comel. Baru-baru ni, Ana Raffali telah diijabkabulkan dengan pasangannya yang bernama Naim. 

gambar persandingan ana raffali

gambar persandingan ana raffali

gambar persandingan ana raffali

gambar persandingan ana raffali

gambar persandingan ana raffali


P/s: semoga kekal hingga ke alam syurga.

3 comments:

Queenara said...

sweet sangat . semoga rezeki dia bertambah tambah la lepas kawin nie ^^

[k]o{q}i[n] said...

gud for her... btw, muke ko tu mcm mtk penampo je.. hahahah :p

Amierah Amani said...

Kak Ana cantik sangat :)