Wednesday, March 28, 2012

Instagram for Android!

Tahukah anda perisian instagram adalah suatu yang menakjubkan. Gua sangap tengok gambar-gambar yang diambil menggunakan aplikasi instagram. Biasanya aku akan menggunakan iPhone Azieana Jamal untuk ber-instagram. HAHA.

Sebelum ni instagram boleh didapati di iPhone/iPad (Brand Apple). Sekarang ni instagram dah menembusi sistem Android. Wahh kemain tau tak. Mesti kebanyakkan orang beli produk Apple sebab nak guna aplikasi instagram. Sekarang ni pengguna Android pun dah boleh guna. Jelly much. Aku adalah #TeamBlackberry :(

Kalau nak tahu, aplikasi instragram telahpun memulakan proses pendaftaran untuk instragram dan korang semua boleh mula mendaftar. Tapi, pihak mereka masih belum memaklumkan versi mana yang bakal menyokong aplikasi mereka. Tak rugi mencuba, daftar sekarang.


Nak tengok gambar-gambar selebriti terkenal yang menggunakan aplikasi instagram? Awesome la bro. Aku harap ada instagram for Blackberry.




YUNALIS ZARAI
   



ZAYN MALIK
 
 



SHILA AMZAH
 


3 comments:

hawasumiri said...

yang nie saya suka.. at last! ade juga.

QERY HASAN said...

Ini gua suka!!!!! Dah lama tunggu instagram for Android.

Terbelog said...

x phm sgt la
edit ke